Galdar Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 är det nån som vet hur man får mer vapen på bf2? :huh: jag vet inte och jag har haft det i étt år snar. Så om nån vet så vill jag gärna ha ett svar ;) :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 vad har det med fm och göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 är det nån som vet hur man får mer vapen på bf2? :huh: jag vet inte och jag har haft det i étt år snar. Så om nån vet så vill jag gärna ha ett svar ;) :thanks: Du måste spela på multiplayer och sen på rankade server...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 hjälpte det eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 du kan ta hans tystnad som ett ja :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galdar Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 du kan ta hans tystnad som ett ja :)nej det hjälpte inte.det kommer upp en punkbuster som säger att mitt konto har blivit bannad:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Säriöst, har du kört med bottar i över ett år, BF är ett online spel. Din brandvägg jobbar emot Punkbuster. Gå in till ditt brandvägg program och tillåt punkbuster A och B att ansluta till internet. Kan vara mer specifik om önskas, skicka ett PM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Säriöst, har du kört med bottar i över ett år, BF är ett online spel. Din brandvägg jobbar emot Punkbuster. Gå in till ditt brandvägg program och tillåt punkbuster A och B att ansluta till internet. Kan vara mer specifik om önskas, skicka ett PM ja faktiskt.... Om du har laddat ner hack och kört på punkbuster server såklart att du blir banand.... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Så här får du alla upplåsbara Vapen! 1:Sök på Battlefield 2 (gör det inte på utforska tycker jag)! 2:När du har sökt på det så kommer det säkert en massa olika filer om Battlefield. Då borde du ta den filen som det står Battlefield 2 men det finns olika! Ta inte den som har en massa prickar på sig om ni förstår vad jag menar. När ni har tryckt på någon fil om BF:2 så borde stå på en fil som det står: Admin Adminutils Bfmc med flera! Då har ni tryckt rätt! 3:Då ska ni leta efter filen python! Om ni hittar den så ska ni öppna den! 4:Då borde ni se en fil som heter bf2! Öppna den. 5:När ni har tryckt den så borde ni se 7 filer som heter: stats __init__.py Gamelogic.py ObjectManager.py PlayerManager.py Timer.py Triggermanager.py! 6:Nu ska ni öppna filen stats! Här borde ni se unlocks.py med flera! Öppna den filen! 7:Nu när ni har öppnat den så ska ni leta upp den första [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] (det finns 2 sådana)! Där ska ni skriva så att det blir [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galdar Skrivet 8 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Så här får du alla upplåsbara Vapen! 1:Sök på Battlefield 2 (gör det inte på utforska tycker jag)! 2:När du har sökt på det så kommer det säkert en massa olika filer om Battlefield. Då borde du ta den filen som det står Battlefield 2 men det finns olika! Ta inte den som har en massa prickar på sig om ni förstår vad jag menar. När ni har tryckt på någon fil om BF:2 så borde stå på en fil som det står: Admin Adminutils Bfmc med flera! Då har ni tryckt rätt! 3:Då ska ni leta efter filen python! Om ni hittar den så ska ni öppna den! 4:Då borde ni se en fil som heter bf2! Öppna den. 5:När ni har tryckt den så borde ni se 7 filer som heter: stats __init__.py Gamelogic.py ObjectManager.py PlayerManager.py Timer.py Triggermanager.py! 6:Nu ska ni öppna filen stats! Här borde ni se unlocks.py med flera! Öppna den filen! 7:Nu när ni har öppnat den så ska ni leta upp den första [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] (det finns 2 sådana)! Där ska ni skriva så att det blir [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]! Ja jag har sett det fusket och jag hittar inte dom hära admin filerna så det funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Så här får du alla upplåsbara Vapen! 1:Sök på Battlefield 2 (gör det inte på utforska tycker jag)! 2:När du har sökt på det så kommer det säkert en massa olika filer om Battlefield. Då borde du ta den filen som det står Battlefield 2 men det finns olika! Ta inte den som har en massa prickar på sig om ni förstår vad jag menar. När ni har tryckt på någon fil om BF:2 så borde stå på en fil som det står: Admin Adminutils Bfmc med flera! Då har ni tryckt rätt! 3:Då ska ni leta efter filen python! Om ni hittar den så ska ni öppna den! 4:Då borde ni se en fil som heter bf2! Öppna den. 5:När ni har tryckt den så borde ni se 7 filer som heter: stats __init__.py Gamelogic.py ObjectManager.py PlayerManager.py Timer.py Triggermanager.py! 6:Nu ska ni öppna filen stats! Här borde ni se unlocks.py med flera! Öppna den filen! 7:Nu när ni har öppnat den så ska ni leta upp den första [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] (det finns 2 sådana)! Där ska ni skriva så att det blir [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]! 1. Antagligen så kommer man bli bannad efter ett tag 2. Ganska dåliga om ni använder detta fusk. Spela er till ranken! Redigerat 28 Februari 2008 av CheatingB33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akon100 Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 du kan ta hans tystnad som ett ja :)nej det hjälpte inte.det kommer upp en punkbuster som säger att mitt konto har blivit bannad:( Du kan annars köpa BF2 SF (SF=Special Forces) på cdon.com för 59kr och då får du typ alla vapen upplåsta förrutom de två understöden och en av specialstyrkorna. Special forces kräver grafikkort GeForce 7 :) B) ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg