Dezen Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Inte på det sättet. Man kan uppgradera det version mässigt, inte köpa till massa saker. *.* Måste säga att ditt namn är ganska roligt med tanke på dina inlägg x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Inte på det sättet. Man kan uppgradera det version mässigt, inte köpa till massa saker. *.*Jag skrev ju att konsolerna inte hänger med PC p.g.a. man inte kan uppgradera dess komponenter. Efter det kommer du in och säger att "man visst kan uppgradera PS3". Efter det påstår du att du bara menade versionerna. Tänk igenom dina inlägg innan du skriver en massa strunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Inte på det sättet. Man kan uppgradera det version mässigt, inte köpa till massa saker. *.*Jag skrev ju att konsolerna inte hänger med PC p.g.a. man inte kan uppgradera dess komponenter. Efter det kommer du in och säger att "man visst kan uppgradera PS3". Efter det påstår du att du bara menade v ersionerna. Tänk igenom dina inlägg innan du skriver en massa strunt. Shiiet!! Hur många ord kan du egentligen!?!?!? Jag hängde inte med ett piss där. Alla! Börja lira vanliga gamla goa Xbox!Där är det iaf inget krångel med grafik o sånt. Den har tillräckligt. P.S! tydligen så verkar TV-spel hinna ikapp, jag menar, Blue-ray spelare, Cd-spelare, o massa annat skit som man inte begriper. Vanliga gamla TV-spel ftw!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 gammla TV-spel FTL man tröttnar på dom direkt :P fast det är ju min åsikt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Inte på det sättet. Man kan uppgradera det version mässigt, inte köpa till massa saker. *.*Jag skrev ju att konsolerna inte hänger med PC p.g.a. man inte kan uppgradera dess komponenter. Efter det kommer du in och säger att "man visst kan uppgradera PS3". Efter det påstår du att du bara menade versionerna. Tänk igenom dina inlägg innan du skriver en massa strunt. "Mr. Smart" menar troligen att man kan uppdatera konsollen. Hur han kan få det till uppgradera som man uppgraderar en dator däremot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 haha bryr ni er om hur konsollen ser ut???en sak är hur spelets grafik är men hur konsollen ser ut... Men tänk dej ett rum i svart... Sen ett rosa PS4 mitt i alltihop... PS3 designen är iallafall riktigt snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mryamanami Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 4-D finns visst! och ps4 kan komma förr eller senare gamereactor har skrivit så själva i sin tidning och jag vet att man inte ska tro på allt man läser men ändå och bilden e helt klart fake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.