Hoppa till innehåll

De Släpper Ps4 För Tidigt


Mendooh
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kommer det inte att komma ut PS4 kommer det inte komma ut en Xbox 720. Det är ju samma sak, vad ska dom förbättra på 360:n?

Tredje gången jag är tvungen att säga det nu. Prestandan såklart! Det kommer nya grafikkort och processorer på marknaden hela tiden, konsolerna kan ju inte uppgraderas och därför går datorerna om konsolerna väldigt snabbt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart man kan uppgradera konsoler. Man kan uppgradera PS3.

Kan du som privatperson gå för att köpa ett nytt fint grafikkort åt din Playstation 3? Sätta i ett sprillans nytt 8800GTS 512MB? Du kanske rentav har ett PS3 med trevägs-SLI med 8800Ultra? Köpa in en QX9770 så att det blir lite fräs i plåtburken? Du satte väl i 8GB högpresterande RAM-minne direkt i maskinen också? Snabbt ska det gå.

 

Haha.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inse att PC är Stabilast.

Och jag tvivlar stor på att nästa sony konsolen kommer se svag och maktlös ut, när ps3 ser kraftfull och maffig ut.

 

Hacka inte på Aircondition för att han "klagar" (diskuterar/argumenterar.)

Han rättar er ps3 fanboys som säger allt för att ps3 ska vara bäst, sh**tt asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han sa att man inte kan uppgradera konsoller, och jag sa att man kan. Jag sa inget om att PC inte är bra, för det är det.

*Suck*, och du kallar dig smart? Scrolla upp en bit på sidan, läs igenom mitt förra inlägg, klicka på citera och svara på det jag skrev. Döh, ska man behöva gå igenom sådant här i punktforum för vissa?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...