Tewhaten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Slipknot, In Flames Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Linkin Park och Dragonforce :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Slipknot,Disturbed,In Flames,Static X,The Clay People Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Allt möjligt, beror på vilket humör man är på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 The Who, The Clash, Slipknot, Cannibal Corpse, In Flames, AC/DC, Led Zeppelin, Metallica, Artic Monkeys, Tang Dynasty. Det var väl alla jag tycker är bäst, observera ordningen inte är efter hur bra jag gillar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Kiss ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Just nu metallica & Rammstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Kiss, The clash, Sex pistols, guns n roses, Dragonforce. Annars varierar de lite från band till band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 green day och nej jag är ingen j*vla emo!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Linkin Park, In flames, Dream Theater, Stonesilk, Atreyu, Crashdiet, Creed, Takida, Helloween, Lovex, ill nino, och sist men inte minst några låtar av Metallica. Jag gillar när de sjunger i låtarna, inte bara skriker. Him är väl sådär de med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 fall out boy å slipknot å inflame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.