Hoppa till innehåll

Forumsförslag

ajar

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jaha, så att det kommer upp en liten gul ruta med svart text? Isåfall, det skulle man kunna tänka sig.

Ehm, varför just gul och svart? ._.

I alla fall så är det en bra idé. Skönt att kunna se om det är en skittråd eller något intressant.

Sorry tänke på fuska.nu's.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo..men ibland så är fuska.se segt och då ångrar man sig när man tryckte för att kolla :P

bra ide.

ehm...gul och svart passar ju in bland fuskas andra färger...

Och en sådan här funktion hade dessvärre segat upp sidan betydligt oftare och mer. Så tillsvidare är detta ingen funktion som kommer införas.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du som fuska.nus fusk, man håller pekaren över fusk länken och så ser man några rader ?

Isf är det en bra idé.

Precis, förlåt om jag formulerade mig dåligt i det första inlägget.

För att det kan vara irriterande att det kommer up saker när man har musen över saker. Jag tycker det är mycket drygt. ;)

Hur ofta håller man musen på samma sak i mer än ett par sekunder? Det är ju en liten text man ska vila musen på vi snackar om, och inte någon stor ikon som täcker halva skärmen, eller hur?

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...