Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Våldet Här På Jorden?

KaramellKing

Rekommendera inlägg

Vi är en brutal ras, tyvärr. :medieval: <_<

Inte brutalare än majoriteten av alla andra raser. Vi har bara teknologin att ta vår brutalitet till en annan nivå, d.v.s. världsförstörarnivå.

Jag håller absolut inte med. Andra varelser har inte samma brutalitet som vi har. De dödar för att äta eller i självförsvar. Men så är inte fallet med mänskligheten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

USA var attackerat i båda fallen. Annars är det tveksamt om de hade blandat sig i. I WWI sänkte tyskarna amerikanska handelsskepp, och I WWII anföll Japan USA. Första attacken skedde i Pearl Harbour.

Ja tyskarna sänkte ett fåtal handelsfartyg innan USA blandade sig i kriget, detta var dock tveksamt om alla ens blev sänkta av tyskarna eller om engelsmännen råkade ta miste på amerikanska och tyska handelsfartyg. Det var lång ifrån nog att ge sig ut i krig för (och betydligt mycket mindre än 9/11).

Sen tror jag du borde läsa geografikursen igen...ett par gånger till och med, för sist när jag kollade låg inte Japan i Europa! Tyskarna anföll aldrig amerikanarna i andravärldskriget. Så att USA leker världspolis är något man kanske inte ska vara så snabb att kalla dåligt, det är den enda anledningen till att Europa inte föll under Nazityskland.

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, varför tror ni det?

Det är inte alls vi muslimer som är våldsammast! Har vi NÅGONSIN attackerat USA eller Europa?

Jag menar inte terrorister nu. När kanske nån terroriserar USA eller nåt då kanske 30 dör och några skadas MEN när dom anfaller Afrika eller Asien då dör ju över 30.000 och massor med skador. Varför kan ingen inse att vi inte är våldsammma jämfört med USA. Visst, det är fel att bomba eller döda folk över huvudtaget. Sen anfaller dom svaga länder. VARFÖR? Våld är onödigt. Tänk efter, varför skulle USA bry sig om Saddam Hussein döda några i Irak?

Det var bara en ursäkt för att ta Iraks olja.

Våld är onödigt!

USA attackerar bara irak och alla skit länder för att hålla ordning på dem, dem kan inte leva i frid, det är ständigt krig där nere. jag tycker USA gör ett bra jobb med att hålla alla turkar och skit under kontrol

MEN DOM HAR INGET MED DET ATT GÖRA!! ÄR DET DERAS LAND? DOM KAN VÄL BÖRJA MED ATT HÅLLA REDA PÅ DERAS EGNA LAND!

Om det inte finns krig kommer USA bli ett fattigt land, USA tjänar sina pengar på krig, USA hade inte varit så rikt om dom inte hade sålt så många vapen.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...