Gäst JackBlack Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) ok Först Hämtar du en Sax sen smyger du in till han på natten tar några av hans kläder och Klipper sönder dom alla Kläderna alltså sen Säger du till alla Tjejer på Skolan att han är Bög då du då kommer du Garanterat få alla tjejer :D Redigerat 15 Mars 2008 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 orkar inte läsa vad alla har skrivit men om han visste att du gillade henne prata me han och om han typ bara Och ? ge han fett me spö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunhawk Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Ta tag i flaskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) Är väll hennes val vem hon vill vara tillsammans med. Visst kan man bli sur men som jag sa så är det ju hennes val. Redigerat 22 Mars 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Ge f*n i den bruden. Skaffa en riktigt tjej som är sjysst och som inte luras. Dom är mkt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Acceptera det, hänt är hänt. Life goes on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Vilken bra kompis du har<_< Har aldrig hänt mig att någon kompis har snott min tjej däremot så har jag och en kompis vart kär i samma tjej fast det är inte riktigt samma sak. Jag tycker inte att du ska bry dig eftersom då kommer tjejen tro att du inte gillade henne och då kommer hon bli minst dubbelt så sårad som hon blir om du slår dom. ooohh yeahhh im one smart little pimp B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Ta tag i flaskan. Aye, inget går upp mot flaskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 lr ta några flskor med wiskey, näe skoja bara. men typ..säg till din kompis att hanb innte är din polare nu, säg att han är bög å att han tog din tjej bara för å j*vlas till tjejerna, sen kanske dom gör slut då kan du fråna chans på henne lr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 lr ta några flskor med wiskey, näe skoja bara. men typ..säg till din kompis att hanb innte är din polare nu, säg att han är bög å att han tog din tjej bara för å j*vlas till tjejerna, sen kanske dom gör slut då kan du fråna chans på henne lr nåt suck, varför ska 11 åringar alltid ha sånna ideer? är de någon han borde slå är de ju tjejen, visst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) wiskey? Vafan är det? It reminds me about cat mat. Dumpa kompisen :} Han har ju fått tillräckligt så... technique Redigerat 7 April 2008 av technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) lr ta några flskor med wiskey, näe skoja bara. men typ..säg till din kompis att hanb innte är din polare nu, säg att han är bög å att han tog din tjej bara för å j*vlas till tjejerna, sen kanske dom gör slut då kan du fråna chans på henne lr nåt suck, varför ska 11 åringar alltid ha sånna ideer? är de någon han borde slå är de ju tjejen, visst? Jag håller med dig iaf.Det är ju f*n inte schysst att bara dumpa en sådär bara för att gå till ens kompis.. En bitchslap på henne några gånger så är det bra. Redigerat 7 April 2008 av InFlame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.