Hoppa till innehåll

Vad Gör Man Med "polare"som Snor Ens Tjejer?


Morre92
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst JackBlack

ok Först Hämtar du en Sax sen smyger du in till han på natten tar några av hans kläder och Klipper sönder dom alla Kläderna alltså sen Säger du till alla Tjejer på Skolan att han är Bög då du då kommer du Garanterat få alla tjejer :D

Redigerat av JackBlack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vilken bra kompis du har<_<

Har aldrig hänt mig att någon kompis har snott min tjej däremot så har jag och en kompis vart kär i samma tjej fast det är inte riktigt samma sak.

Jag tycker inte att du ska bry dig eftersom då kommer tjejen tro att du inte gillade henne och då kommer hon bli minst dubbelt så sårad som hon blir om du slår dom.

ooohh yeahhh im one smart little pimp B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

lr ta några flskor med wiskey, näe skoja bara.

 

men typ..säg till din kompis att hanb innte är din polare nu, säg att han är bög å att han tog din tjej bara för å j*vlas till tjejerna, sen kanske dom gör slut då kan du fråna chans på henne lr nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lr ta några flskor med wiskey, näe skoja bara.

 

men typ..säg till din kompis att hanb innte är din polare nu, säg att han är bög å att han tog din tjej bara för å j*vlas till tjejerna, sen kanske dom gör slut då kan du fråna chans på henne lr nåt

suck, varför ska 11 åringar alltid ha sånna ideer? är de någon han borde slå är de ju tjejen, visst?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lr ta några flskor med wiskey, näe skoja bara.

 

men typ..säg till din kompis att hanb innte är din polare nu, säg att han är bög å att han tog din tjej bara för å j*vlas till tjejerna, sen kanske dom gör slut då kan du fråna chans på henne lr nåt

suck, varför ska 11 åringar alltid ha sånna ideer? är de någon han borde slå är de ju tjejen, visst?

 

Jag håller med dig iaf.

Det är ju f*n inte schysst att bara dumpa en sådär bara för att gå till ens kompis.. En bitchslap på henne några gånger så är det bra.

Redigerat av InFlame
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...