Gäst 48893 Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Säg gärna vad ni tycker eller vad som kan förbättras. Helst konstruktiv kritik. EDIT: Länkade till min andra sida från början, men jag la ner den för jag blev sur på min webhost. Så nu handlar tråden om min nya sida istället. Ej optimerad för IE än. Använd Firefox istället. Redigerat 12 Mars 2008 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 ser nice ut , tycker jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 - Byt menyknapparna till vanlig text. Eller byt åtminstone font på menyknapparna, den du har just nu ser ful ut. - Logon kan du göra snyggare, den du har just nu passar inte in. Men i övrigt var designen okej. Innehållet är både välorganiserad och saklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Ett stavfel, läste igenom lite på hemsidan så jag tänkte väl att det vore schysst att säga till :) Pinsamt om du försöker vara proffesionell men ändå göra stavfel. Det är under "What is the site about? Why join?" på startsidan, ungefär i mitten på texten. created some guides and forums, focusing on creativity with a computer. As I already said, we can have grate advatage of it even if we're small in numbers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Fattar inte varför sidan är Engelsk och inte Svensk? + Ny webbhost skulle väl vara bra, hela sidan är fullproppad med reklam, eller är det du som satt in de? Loggan är snygg, bra kodad blablabla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 (redigerat) Fundera på att centrera hemsidan... Annars bra :) Redigerat 3 Mars 2008 av SilverKnight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Jag la ner hemsidan. Blev sur på min webhost pga reklamen som dök upp. Dessutom har de usel support och en ostabil server. Som tur har jag en till hemsida hos en annan host. (länk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 freehostia är bra, dock så borde du ändra domänet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 (redigerat) Ett stavfel, läste igenom lite på hemsidan så jag tänkte väl att det vore schysst att säga till :) Pinsamt om du försöker vara proffesionell men ändå göra stavfel. Det är under "What is the site about? Why join?" på startsidan, ungefär i mitten på texten. created some guides and forums, focusing on creativity with a computer. As I already said, we can have grate advatage of it even if we're small in numbers. Stavfel finns på alla sidor. Såg det där nån gång och tänkte fixa det, men glömde. (med andra ord: jag vet att det inte ska va så. slarvfel. Hursomhelst är sidan nere nu. freehostia är bra, dock så borde du ändra domänet.Förslag på nån sida? inte sidan med ., sen ett t och ett k (blir censur annars) Fattar inte varför sidan är Engelsk och inte Svensk?Jag är själv inte svensk och jag vill att även mina ej-svenska vänner ska kunna använda sidan. Dessutom kan de flesta Internetanvändarna inte svenska. Redigerat 4 Mars 2008 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 men du bor i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.