Jote Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Vilken Exp lvl är ni på Sherwood MMORPG, själv är jag 6 :) Har rätt så bra vapen, spelar det inte så jätte mkt men... Vad tycker ni om det? Kommer snart med en länk tror jag (när jag lärt mig hur man gör) ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) uhm, vad är sherwood MMORPG för spel? Och en länk gör du såhär: [ u r l =adressen]namnet som du vill ska visas[ / u r l ](utan mellanrummen i url taggarna) Redigerat 21 Februari 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 eller bara kopiera/klistra länken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 hehe, jo det funkar ju också. Men det är ju så enkelt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) Okej, ska skriva in den iaf. Här.. http://www.spela.se/game25479.html Tryck bara på spela spel sen skriver ni in namn, det är ett online spel, om du vill chatta på det måste du trycka på "YES" när dom frågar om du är 13 år. Det är faktiskt ganska tråkigt efter en stund men från början är det rätt så kul. ;: Redigerat 21 Februari 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 har prövat och tycker att det är det absolut segaste mmorpg:et jag nånsin kört tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 hittade det för länge sen och det räckte med 5 sekunder för att jag aldrig skulle vilja spela det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 segaste spelet någonsin till o me segare än rs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Okej, ska skriva in den iaf. Här.. http://www.spela.se/game25479.html Tryck bara på spela spel sen skriver ni in namn, det är ett online spel, om du vill chatta på det måste du trycka på "YES" när dom frågar om du är 13 år. Det är faktiskt ganska tråkigt efter en stund men från början är det rätt så kul. ;: Jaså, du kör också på spela.se ;: Aja,det är sådär, lite långtråkigt ...men kan va kul om man är uttråkad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag kör typ på alla spelsidor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Lol spela det i 10 sekunder döda en fiende sen stängde jag av.Hela skiten laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Lol spela det i 10 sekunder döda en fiende sen stängde jag av.Hela skiten laggar. Det laggar inte för mig. Spelar inte spelet längre <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.