Jojjon Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) vilka är era favorit skådespelare mina är först Harrison Ford sen nicholas cage och sist men inte minst sean connery Redigerat 15 Mars 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Viggo Mortensen,Orlando Bloom,Johnny Deep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 sean connery, osså nocolas cage :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 är det harrison ford som spelar luke skywalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) är det harrison ford som spelar luke skywalkerNej, nej harrison ford spelar Han Solo!Jag har så himla många men jag ska försöka komma ihåg! Sean Connery, Johnny Depp, Ian Mckelly, Tom Hanks, Russel Crow, Viggo Mortensen, Elijha Wood, Sean Astin, Jim Carrey, Orlando Bloom, Mel Gibson, Christopher Lee, Liv Tyler och många fler :D Redigerat 15 Mars 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Oj de e många men ja sär dom bästa: eddie murphy, jonny depp,jim carrie,Viggo mortensen,orlando bloom, jhon rys-davies, will smith,mel gibson, tom hak´nks...o många många fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 är det harrison ford som spelar luke skywalker LOL :lol: Det finns många bra skådisar.. Har nog ingen direkt favorit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (j0hn @ 15/03-2004 21:50:10) är det harrison ford som spelar luke skywalker LOL :lol: Det finns många bra skådisar.. Har nog ingen direkt favorit.. will smith är bra.men vad heter han som spelar luke skywalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Vet inte men han är väl död?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Vet inte men han är väl död?? oj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ja jag har för mig det! Lr så har han väl slutat med film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.