Hoppa till innehåll

Runescape


Svampen2
 Dela

runescape suger  

58 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Och du tycker det är nödvändigt att köpta ett omröstnings kort bara för det här?

Nej, Rs suger inte! Om du nu tycker det så är dåligt är det onödigt att du ens är på Rs forumet och startar onödiga trådar! Det finns folk som tycker det är bra. Men däremot om ni tycker det är dåligt är det otroligt onödigt att ens bry sig om spelet och börja kommentera det. Jag spelar inte Rs så mycket nu men jag tycker inte det suger för det.

 

kostar det att göra det här?

 

Ja.

Du måste köpa ett omröstnings kort!

 

jag har inte gjort det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du tycker det är nödvändigt att köpta ett omröstnings kort bara för det här?

Nej, Rs suger inte! Om du nu tycker det så är dåligt är det onödigt att du ens är på Rs forumet och startar onödiga trådar! Det finns folk som tycker det är bra. Men däremot om ni tycker det är dåligt är det otroligt onödigt att ens bry sig om spelet och börja kommentera det. Jag spelar inte Rs så mycket nu men jag tycker inte det suger för det.

 

kostar det att göra det här?

 

Ja.

Du måste köpa ett omröstnings kort!

 

jag har inte gjort det?

 

Omröstningar är GRATIS!

 

On-topic:Jag tycker runescape suger av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du tycker det är nödvändigt att köpta ett omröstnings kort bara för det här?

Nej, Rs suger inte! Om du nu tycker det så är dåligt är det onödigt att du ens är på Rs forumet och startar onödiga trådar! Det finns folk som tycker det är bra. Men däremot om ni tycker det är dåligt är det otroligt onödigt att ens bry sig om spelet och börja kommentera det. Jag spelar inte Rs så mycket nu men jag tycker inte det suger för det.

 

kostar det att göra det här?

 

Ja.

Du måste köpa ett omröstnings kort!

 

Nej!

Man ska ha omröstnings kort och det kan man köpa i affären!

 

http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=18

Nej det är gratis..

 

OnTopic: Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...