Pedemaster Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Tja! Jag har kollat runt lite i forumet och ja har sätt mycket snack om spelet Perfect World. Många säger att den är bra men är den värkligen de? Och ja vill helst att ni skriver vad ni tycker om den och lite info om den om t.ex hur spelet är och leveln och sånt. Och vill också veta vilket level man max kan bli. Och så vill jag även veta om det är enkelt eller svårt spel och om de är enkelt att levla och när de börjar bli svårt. Skulle bli väldigt glad om ni skrev de som ja behöver! Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Tja! Jag har kollat runt lite i forumet och ja har sätt mycket snack om spelet Perfect World. Många säger att den är bra men är den värkligen de? Och ja vill helst att ni skriver vad ni tycker om den och lite info om den om t.ex hur spelet är och leveln och sånt. Och vill också veta vilket level man max kan bli. Och så vill jag även veta om det är enkelt eller svårt spel och om de är enkelt att levla och när de börjar bli svårt. Skulle bli väldigt glad om ni skrev de som ja behöver! Tack :D Det är bra, man levlar fort om man questar. jag är lvl 20 efter nån dag. i lvl 30 kan man flyga (wing elf kan flyga i lvl 1) Allt man ser kan man gå till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Tack Crossfall! Är väldigt glad att du sa de. Men skulle bli ännu gladare om flera kom och berättade om spelet och vad dom tycker om den och såklart så skulle ja bli glad om ni även svarade på mina frågor som jag har skrivit längst uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jag spelar det har 4 st gubbar spelat i ca 3 veckor nu! högsta är 71. Alltså efter lvl 50 är det riktigt seegt. Dessutom bör du skaffa quests tidigt och inte köra på monsters. Om du vill verkligen testa bör du göra det 100% fritt inga dolda eller "Payforspecialitems" grej jag tycker du ska testa det enligt min mening är det bättre en WOW p.g.a att du kan göra roliga saker "hoppa" flyga rida på dinos osv. WoW är för dem som vill ha den grafiken kvar Perfect World är för dem som tål att grafiken är 5% sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 71 är inte högsta lvlen, i min guild är dom starkaste på ca 78-80, och jag tror att man kan komma upp i iaf 90 eftersom att det finns en quest som man måste vara lvl90 för att göra. (prata med ambassador of seven wisdoms) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 hans bästa gubbe är 71 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 jaså.... trodde han svarade på frågan om max lvl :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Nice... Låter mycket roligt. Men är osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 jag ska prova det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Bra spel, otur bara att grafiken är ganska dålig och det är rejält mysko 0.o Vissa uppdrag är helt buggade och går inte att genomföra. :S Men annars är det skitkul och man levlar snabbt! :D En annan dålig grej är att man i princip är helt själv i spelvärlden. Ibland kanske man ser någon person men dem säger inget till dig, dem bara questar och ignorerar alla totalt. Ett sånt här spel måste ju ha lite konversationer med verkliga människor. På t.ex. Entropia Universe eller WoW så pratar folk med varandra, det är massvis av folk som går runt här och där och pratar. Men det värsta är musiken!!! Låter som någon reasturang-musik eller hotell-musik. Spelmusik ska det vara! Mindre piano och mer trummslag :D Kan man ändra musiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 öh gå in på settings och sänk ner "spelmusiken" och starta upp Winamp/madia player eller liknande och spela musik genom den samtidigt som du spelar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jo, jag har ett litet problem med det. Varje gång jag minimerar spelet och maximerar igen så CP:ar det sig, jag ser en massa textremsor mitt i spelet och om jag klickad med musen så minimeras spelet :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.