Hoppa till innehåll

Perfect World!


Pedemaster
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja! Jag har kollat runt lite i forumet och ja har sätt mycket snack om spelet Perfect World. Många säger att den är bra men är den värkligen de? Och ja vill helst att ni skriver vad ni tycker om den och lite info om den om t.ex hur spelet är och leveln och sånt. Och vill också veta vilket level man max kan bli. Och så vill jag även veta om det är enkelt eller svårt spel och om de är enkelt att levla och när de börjar bli svårt. Skulle bli väldigt glad om ni skrev de som ja behöver! Tack :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja! Jag har kollat runt lite i forumet och ja har sätt mycket snack om spelet Perfect World. Många säger att den är bra men är den värkligen de? Och ja vill helst att ni skriver vad ni tycker om den och lite info om den om t.ex hur spelet är och leveln och sånt. Och vill också veta vilket level man max kan bli. Och så vill jag även veta om det är enkelt eller svårt spel och om de är enkelt att levla och när de börjar bli svårt. Skulle bli väldigt glad om ni skrev de som ja behöver! Tack :D

Det är bra, man levlar fort om man questar. jag är lvl 20 efter nån dag. i lvl 30 kan man flyga (wing elf kan flyga i lvl 1) Allt man ser kan man gå till!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar det har 4 st gubbar spelat i ca 3 veckor nu!

 

högsta är 71. Alltså efter lvl 50 är det riktigt seegt. Dessutom bör du skaffa quests tidigt och inte köra på monsters. Om du vill verkligen testa bör du göra det 100% fritt inga dolda eller "Payforspecialitems" grej jag tycker du ska testa det enligt min mening är det bättre en WOW p.g.a att du kan göra roliga saker "hoppa" flyga rida på dinos osv.

 

WoW är för dem som vill ha den grafiken kvar

Perfect World är för dem som tål att grafiken är 5% sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Bra spel, otur bara att grafiken är ganska dålig och det är rejält mysko 0.o Vissa uppdrag är helt buggade och går inte att genomföra. :S

Men annars är det skitkul och man levlar snabbt! :D

En annan dålig grej är att man i princip är helt själv i spelvärlden. Ibland kanske man ser någon person men dem säger inget till dig, dem bara questar och ignorerar alla totalt. Ett sånt här spel måste ju ha lite konversationer med verkliga människor. På t.ex. Entropia Universe eller WoW så pratar folk med varandra, det är massvis av folk som går runt här och där och pratar.

Men det värsta är musiken!!! Låter som någon reasturang-musik eller hotell-musik. Spelmusik ska det vara! Mindre piano och mer trummslag :D

Kan man ändra musiken?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Jo, jag har ett litet problem med det. Varje gång jag minimerar spelet och maximerar igen så CP:ar det sig, jag ser en massa textremsor mitt i spelet och om jag klickad med musen så minimeras spelet :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...