Gäst TheWho Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 (redigerat) Hej. Nu har jag nyss formaterat min dator och har fått lite problem. 4. Datorn ger ut sig ett störigt pip när ett felmeddelande kommer upp. Usch vad hemskt. :-( Löst: 2. [LÖST] Jag har inte lika många alternativ på skärmupplösningen längre, hur får jag fler? [LÖST] 3. [LÖST] Jag kan inte använda vänteläge, vad ska jag göra? [LÖST] 4.[LÖST] 1. Jag ska aktivera Windows men min dator hittar ingen internet anslutning, vad ska jag göra? [LÖST] /TheWho Redigerat 26 Februari 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Kolla ljuddrivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Vad står det i felmeddelandet. När får du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 kanske är speaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Vad säger medelandet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Uppdatera ALLA drivruiter, grafikkorts drivrutiner, ljudkorts drivrutiner, moderkortet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.