acidfoe Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag funderar på att börja, är detta spel intressant? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag funderar på att börja, är detta spel intressant? :) Ja det är det. Fast du får börja på stenåldern sen kelterna och till age3 som är egyptians. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag funderar på att börja, är detta spel intressant? :) Ja det är det. Fast du får börja på stenåldern sen kelterna och till age3 som är egyptians. Jag gillar Age 3 :D Jag är snart på Age 2 ska bara göra klart ett quest och gå upp några kilon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 60 kg kvar till age 3 2 månaders väntan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Behöver hjälp med namn till min Wolf på W1, några namnförslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Behöver hjälp med namn till min Wolf på W1, några namnförslag? Wolf Grey Black Brown Ja nåt sånt. Finns det inte en gud som ger dubbelt upp på det man äter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ja, kostar en call.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Ja, kostar en call.. Kanske ska kolla på market då vad den kostar i TH's Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 mellan 700-1300 th skulle jag gissa. Döpte vargen till Wilwie, antog att det var hyffsat många som hade gett namnet Wolf till vargen x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 mellan 700-1300 th skulle jag gissa. Döpte vargen till Wilwie, antog att det var hyffsat många som hade gett namnet Wolf till vargen x] En bra tid att vänta nu för mig innan age 3. Fast min mentor kanske hjälper mig med pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 vrf vill du till age 3 redan? du kan ju chilla lite först..hjälpa andra i klanen kanske. det är väl inte så många som är i age 3 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 vrf vill du till age 3 redan? du kan ju chilla lite först..hjälpa andra i klanen kanske. det är väl inte så många som är i age 3 eller? blir nog att chilla, väntar man länge nog kan man ju bli ledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.