eeewwhh Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 var med en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 skolan,var med en kompis,handboll och förkyld :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 hadde temadag på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Var hos en kompis och såg på melodifestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag var iaf och badade på ett äventyrsbad i 8 timmar (skojar inte) Har nu blåmärken nästan överallt, skrapsår på fötterna, tappat en ganska tjock hudflick på ena fingret och är lemmen i hela kroppen. Igår hade jag även ont i magen efteråt i fyra timmar. ;) Pite äventyrsbad? NordPoolen (sry för att jag svarade sent). Igår var jag hemma och var sjuk :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Kom hem från Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 kollat igenom tråden och får mig ett skratt XD det är typ ingen som är social irl, bara skola sen hem till dator/xbox, gå ut känn solen i erat ansikte datorn kan vänta /cheer själv så satt jag vid datorn hela dan igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 solen?...det snöade igår... borta idag iofs ;) jag var hemma från skolan igår :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 hmm.. var på träning i går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 var på begravning igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Hade träslöjd så j*vla tråkigt jag lurade lärare och sa att jag hade ont i nacken och så har jag haft lim på händerna sen så drar man bort limmet det är askönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 asskönt att dra bort lim? sådant gjorde man när man var 5 år. men igår gjorde jag inget särskilt, en helt vanlig skoldag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.