KaramellKing Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Skrivet 14 Mars 2008 skolan,var med en kompis,handboll och förkyld :P Citera
eeewwhh Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Skrivet 16 Mars 2008 Var hos en kompis och såg på melodifestivalen Citera
RumbleRoar Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2008 Jag var iaf och badade på ett äventyrsbad i 8 timmar (skojar inte) Har nu blåmärken nästan överallt, skrapsår på fötterna, tappat en ganska tjock hudflick på ena fingret och är lemmen i hela kroppen. Igår hade jag även ont i magen efteråt i fyra timmar. ;) Pite äventyrsbad? NordPoolen (sry för att jag svarade sent). Igår var jag hemma och var sjuk :( Citera
Lynott Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Skrivet 18 Mars 2008 kollat igenom tråden och får mig ett skratt XD det är typ ingen som är social irl, bara skola sen hem till dator/xbox, gå ut känn solen i erat ansikte datorn kan vänta /cheer själv så satt jag vid datorn hela dan igår... Citera
TheGreatest Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Skrivet 18 Mars 2008 solen?...det snöade igår... borta idag iofs ;) jag var hemma från skolan igår :) Citera
Ogri Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Skrivet 19 Mars 2008 Hade träslöjd så j*vla tråkigt jag lurade lärare och sa att jag hade ont i nacken och så har jag haft lim på händerna sen så drar man bort limmet det är askönt Citera
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Skrivet 19 Mars 2008 asskönt att dra bort lim? sådant gjorde man när man var 5 år. men igår gjorde jag inget särskilt, en helt vanlig skoldag. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.