Hoppa till innehåll

Call Of Duty 4 Modern Warfare


Gäst DamelQ

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 månader senare...

Är lvl 45 och har kört om 3 ggr så man får siffrorna jämte sitt namn om du vet vad jag menar. Vad Kör ni för något Team Deathmatch, Headquaters? Mina specialitater är sniper och mp5 Båda med silencer kör med dead silence Touble trap. Kör mest på Block,Crossfire Och the Bog,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är lvl 45 och har kört om 3 ggr så man får siffrorna jämte sitt namn om du vet vad jag menar. Vad Kör ni för något Team Deathmatch, Headquaters? Mina specialitater är sniper och mp5 Båda med silencer kör med dead silence Touble trap. Kör mest på Block,Crossfire Och the Bog,

Ljuddämpad sniper?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är lvl 45 och har kört om 3 ggr så man får siffrorna jämte sitt namn om du vet vad jag menar. Vad Kör ni för något Team Deathmatch, Headquaters? Mina specialitater är sniper och mp5 Båda med silencer kör med dead silence Touble trap. Kör mest på Block,Crossfire Och the Bog,

Ljuddämpad sniper?

 

 

Nej skrev fel :D min mp5 är bara ljuddämpad. Snipern går väl bara att använda ljuddämpare på singelplayer?

:)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAr en fråga? Är man bra bara för man gjort alla uppdrag f*n.. asså tänk lite.

Nej men om man har klarat dem på veteran så är man bra! Om du inte tror mig så kan du ju pröva. :)

 

Man behöver inte vara bra för det. Det är ju bara att sitta och nöta till man klarat dom. Inga särskillda skills behövs ju. Det skicklighet som behövs har typ redan alla efter att ha spelat sitt första FPS spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAr en fråga? Är man bra bara för man gjort alla uppdrag f*n.. asså tänk lite.

 

Nej men om man har klarat dem på veteran så är man bra! Om du inte tror mig så kan du ju pröva. :)

 

Man behöver inte vara bra för det. Det är ju bara att sitta och nöta till man klarat dom. Inga särskillda skills behövs ju. Det skicklighet som behövs har typ redan alla efter att ha spelat sitt första FPS spel.

 

Jo men t.ex " No figthing in the war rom " som är på tid kan du ju pröva på veteran så får vi ju se om ni har skills.

 

Redigerat av 9400
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jamen det är fortfarande inga större skills som behövs. Det räcker med att man nött banan några gånger och vet vara alla är så kan man klara det väldigt bra. Som denna video t.ex:

 

Det han gör där behövs inte särskillt mycket till skills för att klara. Men visst, om du tror att man är en jätte grymt spelare för att klara en bana på Veteran så får du väl fortsätta tro det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...