Banthafooder Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Skrivet 2 Mars 2008 Ok, Men då får du se till att vara aktiv på fuska!Jag är här minst 1 gång per dag så du behöver inte oroa dig. Citera
Soad_token Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Skrivet 5 Mars 2008 Tja, jag är bara nyfiken på om sidan har kommit upp ännu? Soad_token Citera
Gäst DamelQ Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Skrivet 7 Mars 2008 Lägger upp forumet nu, Det kommer släppas en riktig sida och inte bara gratis forum senare. http://blueberry.clan.pro Länken finns på Första inlägget oxå! Citera
Someone Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 Jag kan nog också. rank 52 atm (går fort upp) ^^ har inget Headset... men kan köpa :) Citera
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 Är lvl 45 och har kört om 3 ggr så man får siffrorna jämte sitt namn om du vet vad jag menar. Vad Kör ni för något Team Deathmatch, Headquaters? Mina specialitater är sniper och mp5 Båda med silencer kör med dead silence Touble trap. Kör mest på Block,Crossfire Och the Bog, Citera
ArgSnickare Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 Är lvl 45 och har kört om 3 ggr så man får siffrorna jämte sitt namn om du vet vad jag menar. Vad Kör ni för något Team Deathmatch, Headquaters? Mina specialitater är sniper och mp5 Båda med silencer kör med dead silence Touble trap. Kör mest på Block,Crossfire Och the Bog, Ljuddämpad sniper? Citera
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 Är lvl 45 och har kört om 3 ggr så man får siffrorna jämte sitt namn om du vet vad jag menar. Vad Kör ni för något Team Deathmatch, Headquaters? Mina specialitater är sniper och mp5 Båda med silencer kör med dead silence Touble trap. Kör mest på Block,Crossfire Och the Bog, Ljuddämpad sniper? Nej skrev fel :D min mp5 är bara ljuddämpad. Snipern går väl bara att använda ljuddämpare på singelplayer? :) Citera
HaSsE93 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Skrivet 19 Maj 2008 HAr en fråga? Är man bra bara för man gjort alla uppdrag f*n.. asså tänk lite. Citera
xSaaamii Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Skrivet 20 Maj 2008 HAr en fråga? Är man bra bara för man gjort alla uppdrag f*n.. asså tänk lite. Nej men om man har klarat dem på veteran så är man bra! Om du inte tror mig så kan du ju pröva. :) Citera
Firecracker Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 HAr en fråga? Är man bra bara för man gjort alla uppdrag f*n.. asså tänk lite. Nej men om man har klarat dem på veteran så är man bra! Om du inte tror mig så kan du ju pröva. :) Man behöver inte vara bra för det. Det är ju bara att sitta och nöta till man klarat dom. Inga särskillda skills behövs ju. Det skicklighet som behövs har typ redan alla efter att ha spelat sitt första FPS spel. Citera
xSaaamii Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) HAr en fråga? Är man bra bara för man gjort alla uppdrag f*n.. asså tänk lite. Nej men om man har klarat dem på veteran så är man bra! Om du inte tror mig så kan du ju pröva. :) Man behöver inte vara bra för det. Det är ju bara att sitta och nöta till man klarat dom. Inga särskillda skills behövs ju. Det skicklighet som behövs har typ redan alla efter att ha spelat sitt första FPS spel. Jo men t.ex " No figthing in the war rom " som är på tid kan du ju pröva på veteran så får vi ju se om ni har skills. Redigerat 22 Maj 2008 av 9400 Citera
Firecracker Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Jamen det är fortfarande inga större skills som behövs. Det räcker med att man nött banan några gånger och vet vara alla är så kan man klara det väldigt bra. Som denna video t.ex: Det han gör där behövs inte särskillt mycket till skills för att klara. Men visst, om du tror att man är en jätte grymt spelare för att klara en bana på Veteran så får du väl fortsätta tro det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.