Kraver Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag har nu under en tid haft problem med min data, den hänger sig allt oftare. Om jag tex tittar på en film på datan och håller på med internet samtidigt kan det bara hänga sig och jag måste starta om datan. Jag har försökt att köra disk rensingar osv men datan hänger sig undertiden man gör dessa saker. vad kan jag göra? Har ingen lust att formatera om datan. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Jag har nu under en tid haft problem med min data, den hänger sig allt oftare. Om jag tex tittar på en film på datan och håller på med internet samtidigt kan det bara hänga sig och jag måste starta om datan. Jag har försökt att köra disk rensingar osv men datan hänger sig undertiden man gör dessa saker. vad kan jag göra? Har ingen lust att formatera om datan. Tack på förhand. Skanna datorn med ett antivirusprogram, kolla även så att du inte har för många program på samtidigt medan du ser på film. Ifall du ser på film med hög kvalité så ska du se till att din dator klarar av den. Om din dator är allt annat än kraftfull så bör du ta och undvika filmer i hög kvalité. Sedan ska du kolla om det är något med dina codecs (om du använder några det vill säga). Annars kan du ju testa att spela upp filmen i en annan mediaspelare, t.ex. VLC. Redigerat 28 Februari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 har skannat med antivirus. och jag vet att min dator ska klara av mycket, så det känns inte som att det är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Får man fråga om det har löst sig med grafikkorts crasharna? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 tyst med dig. bara avundsjuk. Ja det har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 tyst med dig. bara avundsjuk. Ja det har det Avensjuk på din "jättebra" dator som crashar stup i kvarten? x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) inte längre, förutom att den hänger sig nu ^^. Redigerat 28 Februari 2008 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 skanna efter virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 skanna efter virus Datorn gör den ungefär var 5:e gång datorn startas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Hmm... den kanske är överhettad? Eller så är det något fel med drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 kolla efter adware? min dator hadde lite problem pga hamachi, om du har det så ta bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 kolla efter adware? min dator hadde lite problem pga hamachi, om du har det så ta bort det. Gör adware så att datorn hackar upp sig? Är inte det ett sådant Spionprogram som tar reda på lite saker som vad du gör och sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.