Jote Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 wAcko: Ser dig inte så mycket :/ Så du vet, poison är bannad VAA :o NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Han som var ganska rolig :( Jag är väl ändå känd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Dezen: Kommer ihåg Photoshop-Skolan :D Det va goa' tider det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Oj, var längesen jag var inne på fuska. Men GunsNroses, tror att jag vet inte...Äh Jag tror jag är typ känd för att vara ordentlig med stavning, men även typ stå för min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 wAcko: Ser dig inte så mycket :/ Så du vet, poison är bannad han var kingen da Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Wacko har man ju sett flera gånger så han vet man ju vem det är ;) Men ser man på posion bannad, gudarna ler till mig :P Undrar varför han blev bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 JAGDÅÅÅ?? Apelsin: har sett dig någon gång, inte mycket. Raptomex: ganska känd Ayumi: aldrig sett Easton: aldrig sett datachips: aldrig sett acidfoe: aldrig sett poison e kingen på fuska :o Att vara känd eller sedd ofta är det väldigt stor skillnad på. Apoca är mannen, myten, legenden. Ingen har väl blivit mer uppmärksammad för sina Photoshop-skapelser än honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Vettefan =P Jag är inte känd. Bara lite Old School. xD (När bl.a Rowyn, MascarPone fanns) Redigerat 8 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Vettefan =P Jag är inte känd. Bara lite Old School. xD (När bl.a Rowyn, MascarPone fanns) Åh -sakna- :wub: Det var fanimej tider det <3 Men jodå, lite känd är du allt, från min sida. Har för mig att jag såg dig första gången på den gammla goda tiden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NoKKen Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Opopulär, ingen vet om mig:D Mest känd att skriva riktigt onödiga inlägg kanske? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 tja inte vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag är känd för att.. kanske... öh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag är känd för att.. kanske... öh...För att vara cool. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.