CookieMan Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Skrivet 9 Juni 2009 Ja, fast jag kan inte logga in -.-Den ligger nere igen... Kolla BF Heroes Twitter: http://twitter.com/bfheroes , de har uppdateringar där. Fast jag skulle tro att de öppnar sidan i morgon igen!
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Skrivet 9 Juni 2009 We'll continue doing database optimizations today; the site will remain off-line. More news tomorrow! Hoppas de fixar det nu, orkar inte vänta mer :(
CookieMan Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Skrivet 10 Juni 2009 We'll continue doing database optimizations today; the site will remain off-line. More news tomorrow! Hoppas de fixar det nu, orkar inte vänta mer :( Mm, men PTE versionen är online, man kan dock inte logga in :(
OOME Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Är det ett rank system som i BF2? Såg lite annorlunda ut. Ska fixa BFH när jag får min nya dator :D
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Skrivet 13 Juni 2009 Är det ett rank system som i BF2? Såg lite annorlunda ut. Ska fixa BFH när jag får min nya dator :D man får ju poäng desto mer man skadar. Om man "övertar" en flagga så får man en massa poäng hela tiden också.
CookieMan Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Skrivet 16 Juni 2009 Den nya site-uppdateringen som de håller på men just nu blir cool! Kolla på Beta-sidan!
OOME Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Skrivet 17 Juni 2009 Är det ett rank system som i BF2? Såg lite annorlunda ut. Ska fixa BFH när jag får min nya dator :D man får ju poäng desto mer man skadar. Om man "övertar" en flagga så får man en massa poäng hela tiden också. Nice :D!
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Skrivet 17 Juni 2009 har inte spelat på några dagar, nån update?
MentalogisT Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Skrivet 23 Juni 2009 Jo, www.battlefiel-heroes.com tror jag det är, har den på favoriter
Rekommendera inlägg