MentalogisT Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Ja, fast jag kan inte logga in -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Ja, fast jag kan inte logga in -.-Den ligger nere igen... Kolla BF Heroes Twitter: http://twitter.com/bfheroes , de har uppdateringar där. Fast jag skulle tro att de öppnar sidan i morgon igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 We'll continue doing database optimizations today; the site will remain off-line. More news tomorrow! Hoppas de fixar det nu, orkar inte vänta mer :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 We'll continue doing database optimizations today; the site will remain off-line. More news tomorrow! Hoppas de fixar det nu, orkar inte vänta mer :( Mm, men PTE versionen är online, man kan dock inte logga in :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Är det ett rank system som i BF2? Såg lite annorlunda ut. Ska fixa BFH när jag får min nya dator :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Nu är sidan uppe igen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Är det ett rank system som i BF2? Såg lite annorlunda ut. Ska fixa BFH när jag får min nya dator :D man får ju poäng desto mer man skadar. Om man "övertar" en flagga så får man en massa poäng hela tiden också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Den nya site-uppdateringen som de håller på men just nu blir cool! Kolla på Beta-sidan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Är det ett rank system som i BF2? Såg lite annorlunda ut. Ska fixa BFH när jag får min nya dator :D man får ju poäng desto mer man skadar. Om man "övertar" en flagga så får man en massa poäng hela tiden också. Nice :D! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 har inte spelat på några dagar, nån update? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle96 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Det finns ju ingen "Play Now" knapp... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Jo, www.battlefiel-heroes.com tror jag det är, har den på favoriter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg