Gäst GripenII Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Varge gång i nån stad så kan jag inte gå in i någon annan district.Jag vill typ gå till "Rich District" Men det kan jag inte.Varför?Jag får upp en sak att jag inte kan gå in dit just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 till pc eller? annars är det fel forum, och till pc har det inte släppts än, har du isåfall tankat hem det så kan ddet ju vara nån bugg eller nåt sånt, kan hända med spel som inte är klara och släppta än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 det är antagligen att du inte har kommit tillräckligt långt i spelet för att få gå dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 det är antagligen att du inte har kommit tillräckligt långt i spelet för att få gå dit.När jag går till Jearusalem så crashar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Jag har hört att den olagliga releasen som finns ute på ett flertal sidor är buggad. Man kan inte gå in i Jerusalem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 isåfall så får nog lilla gripen allt vänta tills det riktiga spelet släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 isåfall så får nog lilla gripen allt vänta tills det riktiga spelet släpps. <_< MOD.Ta bårt tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Läst att den illegala releasen ska vara utan Jerusalem, då den bara är 6.5gb och spelet ligger på 8 igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har inte PC versionen av AC släppts flera veckor sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag har hört att den olagliga releasen som finns ute på ett flertal sidor är buggad. Man kan inte gå in i Jerusalem. Rätt. Försök få tag på en save-fil som kommit förbi Jerusalem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hur skulle det gå till om ingen kan komma in i Jerusalem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har läst på olika ställen att folk har kommit förbi buggen på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.