Zhark Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Om du fick ha ett drömband bestående av 1 Gitarrist 1 Bassist 1 Sångare 1 Trummis Vilka skulle du ta? Mitt drömband Gitarrist:Tom Morello(Rage Against The Machine) Bassist:Les Claypool(Primus) Sångare:James Hetfield(Metallica) Trummis:Lars Ulrich(Metallica) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Nej men mitt drömband är Lamb of god seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Gitarrist: Lead-gitarristen/vocalisten från CoB, har ingen aning om namnet. Bassist: Har inte så bra koll på bassister, så tyvärr vet jag inte. Vocalist: Sångaren från Trollfest, har tyvärr glömt namnet på denne också. Trummis: Joey Jordisson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Gitarrist - Tom Morello kanske.. elr Jimmy Page i sin ungdom ^^ Bassist - Roger Waters :rolleyes: har inte sån stor koll på basister Sångare - Gillar Rod Stewarts röst. Men jag vet inte riktigt :) Trummis - Ah f*n :S vet inte :P men en duo med Jean Michelle Jarre och David Bowie skulle vara nice att se :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) Gitarr: Sång: David Grohl (foo fighers) Bas: Flea (RHCP) Trummor: Kan inga namn :P Redigerat 9 Mars 2008 av amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Gitarr: Buckethead (vet inte va han heter) bassist: paul gray (slipknot) Sångare: Corey taylor eller ville valo (Slipknot --- H.I.M) trummor:Joey jordisson (slipknot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Sångare: Anders Fridén (In Flames) Bassist: Reginald Arvizu (KoRn) Gitarr: Björn Gelotte (In Flames) Trummor: MachineGunSmith, www.youtube.com/user/MachineGunSmith Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) Gitarr: Jimi Hendrix (The Jimi Hendrix Experience) Bas: Jaco Pastorius (Jaco Pastorius & Weather Report) Sång: David Gilmour~ (Pink Floyd) Trummor: Morgan Ågren (Mats & Morgan Band) Redigerat 13 Mars 2008 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Gitarr: Jimi Hendrix (duuhh) Bas: Flea (rhcp) Sång: Bon Scott (acdc) Trummor: Neil Peart (rush) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 fall out boy's band är bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 1. Gitarrist - Lee Malia (Bring Me The Horizon) 2. Basist - Johnny Christ (Avenged Sevenfold) 3. Sångare - Oliver Sykes (Bring Me The Horizon) eller Trevor Strnad (The Black Dahlia Murder) 4. Trummis - Shannon Lucas (The Black Dahlia Murder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) Sång: Mike Patton (Fantômas, Mr. Bungle, Lovage, Peeping Tom, Faith No More, Tomahawk m.fl) Gitarr: Mick Thomson (Slipknot) Keyboard, Blåsinstrument, Percussion: John Zorn (Naked City, Masada, Weird Little Boy) Keyboard, Blåsinstrument, Percussion: Trey Spruance (Estradasphere, Secret Chiefs 3, Mr. Bungle, Faith No More) Turntables, Programming: Liam Howlett (The Prodigy) Bas: Les Claypool (Primus, Sausage, The Fearless Flying Frog Brigade, C2B3, Holy Mackerel, Oysterhead, Blind Illusion) Trummor: Morgan Ågren (Mats & Morgan, [box], Fredrik Thordendal's Special Defects) Skulle kunna tänka mig dom spela nån sorts Avant-Garde / Experimentell lite mer punktat kanske nån typ av Dödspop. Andra gitarrister tänkte jag på Fredrik Thordendal från Meshuggah, Andreas Rudolf Kisser från Sepultura eller Todd Smith från Polkadot Cadaver och Dog Fashion Disco och Buckethead från Praxis och C2B3 men jag tror Mick är den som är mest öppen för att låta dom andra ta plats i bandet. Alla är grymt stora personligheter. Edit: Såg nu att man bara fick ha sång, gitarr, bas och trummor men....... wtf. Redigerat 17 Mars 2008 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.