Fality Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hur öppnar man sin quest log eller hur ser man vad för quests man kan göra? Vart kan man välja vart man vill sina saves ska sparas, gillar nämligen inte att dom ligger o stökar i mina dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 dina quests står i journal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 det skulle ta 7 miljarder år för din dator att hitta filerna om du la dom någon annanstans än i mappen du installera oblivion i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 det skulle ta 7 miljarder år för din dator att hitta filerna om du la dom någon annanstans än i mappen du installera oblivion i. Öh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Du hittar dina quests i menyn (standard knappen är tab). Att välja en anna plats än den som oblivion är instalerad på skulle gör att spelet laddade otroligt långsamt...det är nog lättare att instalera om spelet på den platsen du vill ha dina sparningar på. Soad_toke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Du hittar dina quests i menyn (standard knappen är tab). Att välja en anna plats än den som oblivion är instalerad på skulle gör att spelet laddade otroligt långsamt...det är nog lättare att instalera om spelet på den platsen du vill ha dina sparningar på. Soad_toke Oblivion är installerat i C:/Program och autosave i Mina dokument (det är det jag vill ändra på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Tror inte att det går att göra faktist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Oblivion är installerat i C:/Program och autosave i Mina dokument (det är det jag vill ändra på) Lättas är att avinstallera och installera om det, men att du byter plats när du installerar det igen...alltså installerar det någon annastans. Exempel: Om den ligger i: C:\Program\Activisoin\Oblivion Så installerar du om det i: F:\Program\Activision\Oblivion Btw, vart har du igentligen installerat oblivion?! C:\program och mina dokument är olika mappar...eller? :S Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 För det första, Bethesda var det som gjorde Oblivion, inte Activision, sedan så kommer det där inte hjälpa. Och många spel skapar mappar i mina dokument där alla screenshots och sparfiler hamnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 För det första, Bethesda var det som gjorde Oblivion, inte Activision, sedan så kommer det där inte hjälpa. Och många spel skapar mappar i mina dokument där alla screenshots och sparfiler hamnar. Ja, jävligt irriterande. Gåre inte att fixa troru? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 kanske i registret, varför är det irriterande undrar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.