Animator Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Hej, hade tänkt att lägga upp lite anti-virus program. Själv använder jag avast och lite fler. Skicka downald linkar. För att ej skicka onödiga sätter jag upp några regler: 1. De måste leda direkt till downald linken ej till sidan eller så. 2. Ska ej helst kosta ifall de kostar så skriv de brevid. 3. Ska ej vara virus i dessa filer som är laggda här. 4. Skriv vad det är för virus program och vad de gör. 5. Skriv typ Linkar: Sedan skriver du linkarna nedan. 6. Skriv vad virus programmet heter. Här sammlar jag mina linkar: Avast Anti-Virus effektivkt och bra: http://files.avast.com/iavs4pro/vpsupd.exe Har bara denna än så länge. Hoppas ni glädjer er av denna tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Lite Blandat... Nod32 http://www.snabbstart.com/download/saekerhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Den gången jag laddade ner Avast! och skulle prova det så hängde sig hela datorn. Var tvungen att starta om den minst 20 ggr innan det ens gick att komma in i "Lägg till/Ta bort Program" och avinstallera skiten. Varför hände det så för mig? o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 du hade kanske redan ett virus program på datorn? 2 st sammtidigt är inte så bra ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 du hade kanske redan ett virus program på datorn? 2 st sammtidigt är inte så bra ibland... Men det kommer inte att göra så att datorn hänger sig på det viset, 20 gånger låter lite mycket för bara lite intern strid på datorn mellan två antivirus program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Säger bara Norton eller NOD32. Dock måste de köpas, gratisprogram är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Avast är ej skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Avg antivirus: http://free.grisoft.com/filedir/inst/avg75free_518a1275.exe Kör själv med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 11 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Alla dyra virus program är för visso bättre än gratis, men avats är gratis och skit bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Sökte lite på Google för att hitta några gratis antivirus program, själv så använder jag AVG Free Edition och det fungerar bra. Har inte testat de andra och kan därför inte ge kommentarer om dem. Use them wisely Clamwin - Gratis såklart! Avira AntiVir Personal - Gratis såklart! Comodo AntiVirus - Gratis såklart! PC Tools AntiVirus - Gratis såklart! AVG Free Edition - Gratis såklart! Avast! - Gratis såklart! BitDefender - Gratis såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Avast är bland de bästa gratisprogrammen. Under det året jag använt så har residentskyddet inte släppt igenom några virus. Så varför betala när man får gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 du hade kanske redan ett virus program på datorn? 2 st sammtidigt är inte så bra ibland... Men det kommer inte att göra så att datorn hänger sig på det viset, 20 gånger låter lite mycket för bara lite intern strid på datorn mellan två antivirus program? gjorde så på min gamla när jag instrallerade AVG (hade redan F-secure). hade inaktiverat F-secure och skulle bara göra en snabb scan med ett annat virusskydd men så dog min dator(gör det ibland, hade inget med det andra Vskyddet att göra) och då vaknade F-secure och upptäckte rivalen och ville döda det, sammtidigt upptäckte AVG F-secure och ville ju såklart förinta det=datorn hängde sig/dog....lyckades starta det i felsäkert läge och tog bort AVG :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.