Ceto Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 vad skapa du sidan med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag skulle vilja fråga vart man kan få gratis domän som fungerar 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Fula sida med en ful loga och dåligt färg val som gör sidan mycket tråkig. Och när man har tryckt på en länk så blir texten vit och helt oläslig. Huvud rubriken till sidan är även mycket tråkig. Dock så var ramarna runt texterna snygga och rubrikerna var stora och tydliga att läsa, men det var det enda jag tycker va snyggt. Sry. Tycker inte om att ge dålig kretik men tycker det är viktigt att säga vad man tycker. EDIT: En sak jag såg var att du skrev att sidan fungerade bäst i FireFox men sådant ska inte finnas. Sidan ska fungera lika bra i ALLA webbläsare. Som Explorer, FireFox, Opera, Flock till SeaMonkey mf. Redigerat 31 Mars 2008 av SilverKnight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Slivovits Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ta alla css-koder och lägg det i ett .css dokument och länka dit med <link rel=stylesheet href="style.css" type="text/css"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 EDIT: En sak jag såg var att du skrev att sidan fungerade bäst i FireFox men sådant ska inte finnas. Sidan ska fungera lika bra i ALLA webbläsare. Som Explorer, FireFox, Opera, Flock till SeaMonkey mf.Det går typ inte, då IE använder sig inte av standardana, men det går. Kommer bara inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Nya desigen är ju helt tom :| Är den under konstruktion eller är sidan menad för att vara tom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.