d1g1t4l Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Ett jag tog nyss med mobilen (färgerna blev inte så bra men kan ta ett nyare nån annan gång) Hamstrarna sover och katten vettefan så det får också bli nån annan gång... är inte det din katt på avataren? Nää =) Vilkens katt är det då? Äääh det vettefan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst totte112 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 här är min hund. har fler bilder om nån vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Har bara haft fiskar. Vill så gärna ha en hund eller en katt, men pappa vill inte ha djur. Han säger bara "vänta tills du flyttar hemifrån". :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Har en Sheatland Sheepdog (: Hur snäll och go som helst :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Hade en katt men den rymde vet inte om den är död eller om den lever men andra dagen när jag letade sa en tjej att det var en räv i omdrådet :( Wäääääää.... Missy :( Vill ha en hamster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Hade en katt men den rymde vet inte om den är död eller om den lever men andra dagen när jag letade sa en tjej att det var en räv i omdrådet :( Wäääääää.... Missy :( Vill ha en hamster. Aj då.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 har en hund och en kanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Här är en av alla mina husdjur Katten Bill (Clinton xP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) Har en Sheatland Sheepdog (: Hur snäll och go som helst :3 min kompis har en sådan men den hunden har något fel på sig så den är lika stor som en katt och kommer inte bli större.... själv har jag en katt. Redigerat 16 Mars 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Har en Sheatland Sheepdog (: Hur snäll och go som helst :3 min kompis har en sådan men den hunden har något fel på sig så den är lika stor som en katt och kommer inte bli större.... själv har jag en katt. Har för mig att nån som gick på mitt dagis också hade typ två sånna hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Har en Sheatland Sheepdog (: Hur snäll och go som helst :3 min kompis har en sådan men den hunden har något fel på sig så den är lika stor som en katt och kommer inte bli större.... själv har jag en katt. Är du säker på att det är något fel på hunden? De kan ju bara vara små i sig. Min ena labrador är VÄLDIGT liten, men hon har ingen sjukdom eller liknande. (röda hund?) Ahahahaha. När jag flyttar hemifrån och får en inkomst så ska jag nog köpa en Rottweiler eller en Chow Chow. Blå tunga ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Shadowgother http://i258.photobucket.com/albums/hh262/XInfected/280220082623.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.