Firecracker Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) Hejsan! Blev lite förvånad då jag såg denna reklam(längst upp till höger på den bifogade bilden) finnas på fuska.se. Jag ställer inget krav på att ni ska ta bort den eller nåt men jag undrar om sådan reklam verkligen är lämplig för en sida som riktar sig mest mot ungdomar? //jimutt Redigerat 15 Mars 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 ROFL :P busted hehe. den borde ni faktiskt ta bort...vi får en varning om vi postar såna saker då känns det lite fel om ni har en stor fet bild på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Mitt antivirus blockerar allt sånt där shit :P.Men ni måste ta bort det eller så får fuska.se en varning O.o (ironiskt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Mycket möjligt att du har spyware eller något liknande, för jag har då aldrig sett något liknande på fuska.se. Testa sök med något anti-spyware program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 har skannat igenom datorn med 2 olika program nyligen... Så försök inte att komma med sådana argument mot det. Det har kommit när jag använde en annan dator också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Då gissar jag på att de två datorerna lider utav samma skit. För jag har aldrig sett något liknande under de 4 åren som jag har varit på fuska.se. Har heller aldrig hört någon annan som har sett det. Du kan ju kolla här http://www.fuska.se/forum/Guide_Foer_Att_S...are-t69269.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 ROFLMAO. Jag är 95% säker på att du har spyware, 2 program kan ha fel, så kom inte med sådana argument. Har aldrig sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Hejsan! Blev lite förvånad då jag såg denna reklam(längst upp till höger på den bifogade bilden) finnas på fuska.se. Jag ställer inget krav på att ni ska ta bort den eller nåt men jag undrar om sådan reklam verkligen är lämplig för en sida som riktar sig mest mot ungdomar? //jimutt Han har klippt in det bara och vill ha något och klaga över, det går ju och se att det är inklippt.Jag har aldrig stöt på sånt, och jag tror inte spywares skulle rikta sig till fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Hejsan! Blev lite förvånad då jag såg denna reklam(längst upp till höger på den bifogade bilden) finnas på fuska.se. Jag ställer inget krav på att ni ska ta bort den eller nåt men jag undrar om sådan reklam verkligen är lämplig för en sida som riktar sig mest mot ungdomar? //jimutt Han har klippt in det bara och vill ha något och klaga över, det går ju och se att det är inklippt.Jag har aldrig stöt på sånt, och jag tror inte spywares skulle rikta sig till fuska.se. Mm, sparar man bilden och öppnar den i photoshop och kollar så kan man se att det är inklippt.Så jag chansar bara på att detta var en tråd för lite mer fm. Lolz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Har aldrig sett det förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Vad jag vet använder sig inte Fuska av banners av den storleken som du har på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Den bannern har aldrig funnits på Fuska och antingen är den inklippt eller så har du virus/spyware som har bytt ut den riktiga bannern mot den du har tagit screenshot på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.