Gäst Double Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Alltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S och det stod att jag hade typ 498 PM, sen när jag uppdatera var det som vanligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Alltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S och det stod att jag hade typ 498 PM, sen när jag uppdatera var det som vanligt.. Det stod en gång att jag hade fått 2000fm men jag fick inget när jag kollade.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Alltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S och det stod att jag hade typ 498 PM, sen när jag uppdatera var det som vanligt.. Det stod en gång att jag hade fått 2000fm men jag fick inget när jag kollade.. :S Haha konstigt,en gång stog det att jag hade 6000PM fast när jag uppdatera sidan försvann det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 en gång hade jag 180 meddelande i inkorgen...jag bara wtf!!??!! men sen uppdaterade jag och så blev det normalt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 konstigt, jag har aldrig varit med om något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Om man får FM så står det att du har ex. 245 pm i inkorgen, så händer det alltid för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Om man får FM så står det att du har ex. 245 pm i inkorgen, så händer det alltid för mig..Men jag hade inte 2000 fm i min inkorg.. :P det stod typ attdet var skickat från GunsNroses :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 haha, samma här kag fick typ 2600 från nån sen när jag öppnade var det vanligt :S:P:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 konstigt har aldrig hänt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Det stog att jag hade 5000 pm en gång men det är nog bara en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Det stog att jag hade 5000 pm en gång men det är nog bara en bugg.Ha, tänkte skriva det precis innan jag såg dit inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.