Hoppa till innehåll

Skumt


Gäst Double

Rekommendera inlägg

Gäst Double

Alltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S

 

och det stod att jag hade typ 498 PM, sen när jag uppdatera var det som vanligt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S

 

och det stod att jag hade typ 498 PM, sen när jag uppdatera var det som vanligt..

Det stod en gång att jag hade fått 2000fm men jag fick inget när jag kollade.. :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S

 

och det stod att jag hade typ 498 PM, sen när jag uppdatera var det som vanligt..

Det stod en gång att jag hade fått 2000fm men jag fick inget när jag kollade.. :S

 

Haha konstigt,en gång stog det att jag hade 6000PM fast när jag uppdatera sidan försvann det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...