Agito Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Tja, finns säkert trådar om d som ja inte sett, men e dt nån som ska till metaltown, vacen eller pece and love?? :) Vill till alla, spec metaltown, (bfmv kmr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 kanske metaltown, får se :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 (redigerat) Ska nog till Metaltown en dag om jag har råd, den stora höjdpunkten blir ju Metalcamp i Slovenien för min del. Biljetten dit kostade 1000 spänn och bussresan fram och tillbaka kostade 2000 spänn och sen måste man ju ha fickpengar med sig för att äta och supa. Om jag hade haft pengar så hade jag kunnat hänga med polare som ska till Rock Am Ring och Graspop med men jag ska till Metalcamp med 8 stycken polare så det blir nog ändå rätt nice. Redigerat 19 Mars 2008 av Dretskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 hade ju tänkt att sticka dit, men det är säkert åldergräns 15 elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Funderar på att ta mig till metaltown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Ja vet inte va ja ska välja vill göra väldigt mycket i år . DHS , hultsfred , metaltown . det e va ja vill gå på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 hade ju tänkt att sticka dit, men det är säkert åldergräns 15 elr?Nej det är det inte vad jag vet, dock självklart 18 år på öldelen. :PHar vart på Metaltown en gång förut och ska kanske dit iår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Nej va f*n åldergränsen är 13! j*vla SKIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Har funderingar på att åka dit men jag nöjer mig emd Sweden rock och (eventuellt) Iron Maiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Ska till peace and love. Opeth, DT och Dark funeral är det som drar, sen haunted och entombed blir ju ett plus, sen får jag väl hoppas att in flames spelar gamla låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 kanske, får se om jag jobbar då. om inte så ska jag och en kompis dra dit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Ska till Metaltown me några polare, ska bli sjukt kul!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.