Trips Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Såg en sån här tråd i ps3 fotumet och tyckte att det verkade kul. Skriv en lista på 5 saker som du ska köpa under år 2008. Min lista: En till handkontroll Xbox live guld Red faction: Guerilla Fable 2 Gears of war Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Ehm, ja GTA IV, redan bokat men endå Battlefield Bad Company Troligtvis Rainbow Six Vegas 2 Om det kommer i år, Alan Wake Sen är det inga mer stora titlar jag vill ha till min Xbox så jag går på PC och säger Guild Wars 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Xbox 360 Assasins Creed En till kontroll Halo 3 The Orange Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) en till handkontroll . och gta IV blev bara 2 vet inte så mycke mer Redigerat 21 Mars 2008 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Xbox 360 Elite GTA Iv Skate Dead Rising Bully Xbox live Guld mm xD Redigerat 21 Mars 2008 av GameLevel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 gta IV saints row 2 (om det kommer) bully kanske wow wotlk halo 3 (kanske) sen vet jag inte så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Gears of war (typ i helgen eller nåt) En hd-dvd spelare till 360 (vet inte när men nån gång) Xbox 360 live guld (först 3 månader och om det e kul ett 12 månaders) Alien colonial marines Left 4 dead 120 gig hårdisk (om den passar till det vanliga xbox 360) 1 till handkontroll (en svart så har jag 4st i olika färger) halo 3 (legendaty edition om man får med mycket rare saker) ja det var det som jag ahde tänkt att köa till 360 i år, kanske nåt mer spel om jag hittar nåt roligt. ska även köpa Halo wars om det kommer till pc. har även funderat på att inhandla ett psp. Redigerat 21 Mars 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 En till handkontroll Bully The Force Unleashed CoD 4 & Viking: Battle for Asgard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Fable2 Tales of Vesperia (om det kommer i år) Lost odyssey GTA IV kanske LIVE guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Gears of war 2 Just cause 2 Fable 2 Dead rising 2 Så är jag nöjd :) Också rainbow six i nån rea backe nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Army of Two En till handkontroll Guitar Hero 3 Gears of war xbox 360 elite ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Gears of war 2 Just cause 2 Fable 2 Dead rising 2 Så är jag nöjd :) Också rainbow six i nån rea backe nån gång kommer dead rising 2 ut?? coolt. jag har just köpt dead rising 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.