Median Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Hej! Jag undrar om ni vet något rollspel som liknar t.ex. Fable men med mycket mer frihet, eftersom Fable har precis nästan ingen frihet -.-' Ska också testa Oblivion snart, så ni behöver inte tipsa om det. Stort + om det är 3D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 fable 2 kommer om ett tag till 360 och släpps antagligen senare till PC, även mass effect kommer snart till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Arako han syftade på mer frihet...Men iaf OnT! Fable har väl mkt frihet? Iaf 1.an tyckte jag...Jag kollar upp vila spela jag har som e äventyr och frihet så gör jag en lista på vad du ska testa/skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Ska ju inte tipsa om Oblivion, men kan garantera dig att du kmr bli helnöjd med friheten i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Hört en del om det ;) Så ska bli riktigt spännande att prova det, men datorn som jag sitter på just nu är för dålig för Oblivion, så får vänta tills imorgon. DamelQ: Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azade Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) Om fixar en bättre dator så kolla in The Witcher, lite mer krävande än Oblivion. Det kanske inte är exakt lika fritt som Oblivion men det innehåller ändå otroligt mycket frihet. Det är dock ganska våldsamt och innehåller mer blod och mörker än Oblivion. Redigerat 23 Mars 2008 av Azade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Om du vill ha mycket frihet så är nog oblivion bra. Och där får du till skillnad från i The Witcher ha mer "kontroll" i striderna genom att du slår med vänster musknapp och parerar med höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Azade: Jag vet inte, designen i sig ser ganska tråkig och stel ut, som t.ex. det här: http://www.thewitcher.com/resources/screenshots/en/3332_800x600.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 The Elder Scrolls III: Morrowind Fallout Fallout 2 Planescape: Torment Arcanum Baldur's Gate Där har du riktiga rollspel. Och om du vill ha det bästa j*vla rollspelet någonsin: Baldur's Gate II. Är man en petig jäkel är inte The Elder Scrolls IV: Oblivion ett rollspel. Ett bra spel är det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Oblivion borde hålla dig sysselsatt ett par timmar om dagen i ett halvår eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Aircondition: Har hört att Baldur's gate ska vara det bäste rollspelet i tiderna :o Får kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Baldur's Gate II helst. Ettan är fortfarande extremt bra, men tvåan, åh tvåan. *Rysning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.