DiRtY Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 tja, tyckte det var kul med tråden som hete inköpslista 2008 så nu går jag en istället som ni ska skriva vad ni har köpt i år innom xbox 360. OBS: bara i år!!! skriv gärna vad ni köpte det för med. vad jag har köpt: 1. Xbox 360 arcade 1800:- 2. 2 extra wireless handkontroller en rosa och en ljus blå. 500:- 3. gears of war 300:- 4. Ghost recon adwanced warfighter 150:- har även köpt: 1. ny dator från hp 6000:- 2. 32 lcd tv från mirai 5000:- 3. philips dvd spelare med 3 år försäkring och hdmi 1100:- och lite annat smått och gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Inget spel, dock en moppe. Har många spel på inköpningslistan though, först och främst GTA IV som redan är bokat. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Call of Duty 3, The Orange Box och Guitar Hero III (med gitarr). Det var faktiskt allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Två handkontroller (en vit och en blå), Skate och Burnout Paradise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 GTA IV 608 :- (har ju betalt det så det har jag därmed köpt) Army of Two 548 :- typ inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Grand Theft Auto iv Bully Skate Cod 4 Saint Row Dead Rising <- Köpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 tror att det bara är guitar hero 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Inget spel, dock en moppe. Har många spel på inköpningslistan though, först och främst GTA IV som redan är bokat. =) Hehe den som är på din press och du brukar köra drift och tävla med i stan? :P OnT: är nog bara gh3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 jag köpte halo3 och fifa 08, bytte in dom på eb games efter en månad och köpte Cod4 ( håll käften det var värt det =P), sen köpte jag NFS:ProStreet,colin mcrae dirt,saints row och pes 6 (va desperat efter ett fotbollsspel), sen bytte jag in min value bundle (forza 2 och viva pinata) och prostreet för att köpa army of two som jag tyckte sög så jag lämna tillbaka det med kvitto och beställde pes 2008 istället. Nu har jag 256 kronor på eb games check som jag inte vet vad jag ska göra med! lite rörigt och det är det jue! hehe mina köp och försäljningar än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Inget spel, dock en moppe. Har många spel på inköpningslistan though, först och främst GTA IV som redan är bokat. =) Hehe den som är på din press och du brukar köra drift och tävla med i stan? :P OnT: är nog bara gh3 :) Ja den på pressen :D Redigerat 26 Mars 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Guldmedlemskap på Xbox live, Call of duty 4, bully, sholarship edition... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Xbox-360 Premium + Hårdisk + Trådlös kontroll + VivaPiñata + Forza motorsport 2 Halo 3 Kameo Def Jam ICON Phantasy Star Universe 2 Extra Trådlös kontroll Bilar Splinter Cell- Double Agent Jag har alltså 8 spel och 3 Trådlösa kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.