neVah Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Lost, Scrubs, South Park, Simpsons, Vänner, Joey, Christine, Seinfeld, Heroes, Naruto, One Piece, Bleach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Married with Children Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Band Of Brothers é fett bra, och Heroes bara dom inte gör en säsong 4 för då pallar jag inte titta mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) ^yea band of brothers e fett skön :D Och om animér gills så lägger jag till; One piece, bleach, naruto, o lite till ;x Redigerat 28 April 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Hmm <_< ? Svårt val. Men tror nog att det är prison break Stargate SG-1 och simpsons :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 konstigt nog så nämner ingen the office. genial serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 skulle säga Scrubs och the simpsons och family gyy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 CSI Las Vegas & NY. Miami suger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) The Simpsons, Two And a Half Man och Vänner. Redigerat 1 Maj 2008 av Wendos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 här är mina: *1* SOUTH PARK ÄGER FETT,BÄSTA SERIEN EVER!! 2. hundra höjdare, Fredrik och Fillip är så j*vla sköna! 3. Sverige pussas och kramas, skratter nästan igäl min när jag ser det :) 4. Svensson,Svensson(Går inte längre :() ville bara säja att 2:an kommer långt efter 1:an :closedeyes: jag skulle typ kunna gifta mig med den serien :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Svensson, Svenssons. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Simpsons, Dirty Sanches, Jackass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.