minilena Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag kanbara inte komma upp dit men ska efter att ha lämnat tillbaka dekuprinsessan(altså efter Woddfall Temple)eftersom det är en grej som lutar upp som man glider ner när man försöker hoppa!Kan någon säga hur man kommer upp till istappen man ska skuta på!?!? :o :o :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 :D jag hittade inte heller det först.. men gå ner till alla dodongos.. till vänster om dit du ska är en gång som du kan gå upp på.. (otroligt stor :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 TACKTACKTACK! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 inga problem =D säg bara till om du behöver mer hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag har smält 1 goron och ska rädda "gamla goron" ur en stor snöboll...Men jag hittar inte den :huh: !!Jag vet bara att snöbollen ska finnas där Tingle är.Men just var?! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Shit var är du? Det har jag aldrig hört talas om vilket spel? Redigerat 21 Mars 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag är i "Goronbergen" på spelet Majoras Mask,kan bli Goron,har tinat upp Goronen brevid Goron Graveyeard,och ska nu rädda en gammal Goron ur en stor snöboll(som jag inte hittar) som ska finnas där Tingle(den gröna ballongflygande kartsäljaren)är. :huh: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 om du hoppar ner vid andra bron till vänster. slå sönder snöbollarna och du hittar pappan där. tina upp honom med varmt vatten och han lär dig sången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 bara första delen...den andra delen får du av den gråtande bäbisen i goron city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jaja :) men jag tror man måste ha träffat bäbisen först innan man kan lära sig första biten! sedan kan man göra det vi sagt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vad gulligt bäbisen sjunger,och rolig gamle goron va :) .Har lärt mig låten nu men kan inte köra mer föränn imorron eftersom mamma ska ha datorn nu :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 vadå...har du N64 på datan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg