minilena Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jippi!Jag har klarat det!Fast det står att man ska få en större pengapåse,fast jag fick bara 50 rupees... -------------------------------------------------------------------------------------- Kolla min singnaturs sista rad,Kazen^,du kommer gilla den :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jippi!Jag har klarat det!Fast det står att man ska få en större pengapåse,fast jag fick bara 50 rupees... -------------------------------------------------------------------------------------- Kolla min singnaturs sista rad,Kazen^,du kommer gilla den :) . jag tror du måste klara spindelhuset på första dagen, är det det tro? Signaturen ser jättefin ut, särskilt i slutet =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 klarar man det första dagen så får man pengasäcken för 500 rupees.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Som ni kanske har märkt så gör jag lite småuppdrag nu.Jag håller på att hjälpa Romani att skuta ner ufokillar :wacko: (inte övningen på dagen).Men om man skuter på dom så kommer den bara upp någon annan stans.Hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 du ska bara hålla dom undan från stallet där korna är. håll på tills gryningen så försvinner dom. (lättare att se var dom är om du köpt kartan utav tingle) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Man tackar.Jag har försökt i en vecka nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Dom lyckades ändå,hur i hela kan dom lyckas :( ?Jag höll alla borta,men vi femtiden så stals en ko ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 dom kan komma bakifrån också. så du måste rida runt stallet hela tiden så att säga.. mycket lättare att hålla reda på dom om man har kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det var ingen där,jag var just då på baksidan och dom på framsidan var långt därifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det var ingen där,jag var just då på baksidan och dom på framsidan var långt därifrån. då har jag ingen aning, antingen en bugg eller så hade redan ett spöke hunnit in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag har inte klarat det,men jag gav upp.Mitt internet är dumt,jag kan inte gå in på Zeldasidan innan vi får bredband(20 juni).Men jag undrar lite om Razor Sword.Är det svärdet man får med eller utan guldstoftet?Och hur får man svärdet innan det med guldstoftet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 men ingen behöver väl hjälp nu eller?? då kan ju tråden låsas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg