KazeN Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Det är olagligt! men hon kanske menar att hon inte kan fråga om mer hjälp för att hennes mamma ska ha datan :). MITT 400:e inlägg jag e då en riktig überfuskare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (redigerat) Min storebror har bara laddat ner en grej som gör att man kan köra 2 Zeldaspel... Heter visst Nemu 64... ;) Men tillbakan till ämnet. Jag har nu lyckats komma till Snowhead Temple.Kommer inte en millimeter till efter några misslyckade försök inte fått tag i kistan på andra sidan bron i tredje rummet. Redigerat 22 Mars 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 http://www.nintendo-se.com/development/zel...asp?visa=majora där finns en hel del hjälp...det kan jag lova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 (redigerat) Det är den jag följer men jag fastnar som sagt ändå :huh: .Så är det bara. Suck Redigerat 23 Mars 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 vad fastnar du med då? kan du beskriva rummet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Till höger om rummet man kommer in genom så är det ett rum med en bro med hål på mitten,fyra grejor som blåser på en så att man blir is och en kista på andra sidan bron.Där föröker jag rulla över men blir bara frusen av blåsgrejorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 det kan jag ju inte hjälpa med.. du måste ju tajma det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 om du har Eldpilen kan du döda isgubbarna innan du rullar över Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Kom förbi till slut.Nu kan jag inte köra mer för nu ska vi äta Semlor :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jaha...va bra...då var det problemet löst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 nja det vet jag inte.. man kan ju inte spara för att man kommit förbi. när hon sartar igen får hon ju göra om det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Nix.Mitt program är så snällt så om men pausar och sparar så kan man stänga av, sätta på och ladda den sparningen,så det är löst nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg