minilena Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Goronen säger bara "Gå till Big Goron först och lär dig."Men det har jag gjort!!!Hur kan man då få den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Du kan inte ha gjort det om du inte kan köpa bomben.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Nu är jag en Zora :D .Och lilla Epona,fast man behöver inte skuta alla ballonger... Nu så ska jag inte köra mer idag så inga svar på ett tag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Här är jag igen :) .Jag har fastnat hos Gerudos.När det står på guiden att man ska "Gå över bron" så kan man inte komma upp till den!Hur i hela frejden kommer man upp?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag vet inte var du är riktigt i gerudos.. men det kanske är på den öppna planen där det är fullt av gerudos? isf så ska du komma längst in bland alla där är en stege upp (enklast om du har stone mask) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Här är jag igen :) .Jag har fastnat hos Gerudos.När det står på guiden att man ska "Gå över bron" så kan man inte komma upp till den!Hur i hela frejden kommer man upp?!?!?!Gerudos? :huh: Jag trodde du spelade Majora's Mask. Redigerat 15 Maj 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 hon hadde båda spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (Rumiko @ 15/05-2004 18:46:23) Här är jag igen :) .Jag har fastnat hos Gerudos.När det står på guiden att man ska "Gå över bron" så kan man inte komma upp till den!Hur i hela frejden kommer man upp?!?!?! Gerudos? :huh: Jag trodde du spelade Majora's Mask. :rolleyes: Men säg vad dom heter,förutom pirater,isådanafall. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 dom heter på Majoras mask Pirates, och på Ocarina of time Gerudos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 dom heter på Majoras mask Pirates, och på Ocarina of time Gerudos Närmare bestämt Female Pirates. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (Rumiko @ 19/05-2004 14:50:02) dom heter på Majoras mask Pirates, och på Ocarina of time Gerudos Närmare bestämt Female Pirates. aja...men det spelar inte nån roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Tillbaka till ämnet.Jag har fått Hookshot,men kan inte använda den som Zora som det står i guiden.Kan någon förklara det på nå't vis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg