0014 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 man kan bara använda den som link... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Tillbaka till ämnet.Jag har fått Hookshot,men kan inte använda den som Zora som det står i guiden.Kan någon förklara det på nå't vis? Som zora kan du inte använda några vapen. Bara slå, sparka och skjuta fenor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 bumerangfenor..och man simmar riktigt bra i vatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 På min guide står det nämligen "skut hookshoten på tanken som Zora".Det är guiden på "Zeldasidan". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 På min guide står det nämligen "skut hookshoten på tanken som Zora".Det är guiden på "Zeldasidan". då är något fel...man kan bara använda den som vanlig link! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Men vad är det som är "tanken"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 en tank antagligen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Okej.Jag har inte klarat,men jag har gått ut ur Lagunen.I Ocean Skulltula House så är det ett staket efter en glidnerförsbacke med 2 skulltulas.Hur kommer man förbi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 använd hookshot på ngt minns inte vad, typ spindelväven eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Tackartackar.Jag letar Skulltulas för fullt och har kul med Epona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I det första rummet i Ocean Skulltula House så har jag klarat dom 2 som är i gången,men det låter fortfarande "rasp rasp",så det måste vara fler där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) det funkade inte att länka.. http://www.gamefaqs.com/console/n64/game/26002.html kolla på in depth faqs så kan du se ocean spider house map. klicka där och du får se en karta =) Redigerat 10 Juni 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg