minilena Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag behöver ju hjälp :cry: !Ingen har bara svarat :zzz: ,men hjälp behöver jag! Lås inte tråden!Jag behöver hjälp fortfarande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) razor sword är svärdet utan gold dust, gilded är däremot med gold dust. Behöver du hjälp med att få det eller? för att få gilded måste du först uppgradera till razor sword och när du har den så kan du visa gold dust för smeden så gör han den till gilded. Redigerat 20 Juni 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Den bästa tiden att få den är ju precis efter man har klarat snowhead temple... Om man väntar så måste man köra om Goht igen... Som faktiskt är ganska kul att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 fast man kan ju också smälta det med varmt vatten så slipper man köra om goht om man tycker han är svår/jobbig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag älskar Goth,så honom kör jag när jag har chansen :D .Jag visste hur man uppgraderade det redan,men det är bara bra för besökare att se :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 så du behöver inte mer hjälp då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jodå.Jag kan inte ge honom Gold Dust.Jag tar fram den,men ingen bryr sig.Är det för att jag gör det på sista dagen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 det vet jag ej, jag testade aldrig på sista dagen ;P. jag uppgraderade först till razor på första dagen tror jag, sedan dagen efter hämtade jag svärdet och sedan visade gold dust för gubben. men det kan nog vara därför att du gör det på sista dagen troligtvis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Värst vad det var mycket kilande mellan hus och olika dagar...Men det var det värt.Nu kan man ju skada lite...Tack för det hjälpen!Nu letar jag efter bäver-racet vid strandens vattenfallet,fast jag kommer inte upp!Eller var det inte på stranden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 du måste först gå till pirates fortress (eller vad det hette ;P) och hämta hookshot. efter det kan du skjuta med den på träden och komma upp =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Okidoki.Men du...din bild ser ut som ett kryss på min dator,kan du kolla upp det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 det har inte med saken å göra :o antagligen upl som är nere, skriv om du behöver mer hjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg