minilena Skrivet 26 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (redigerat) Jag har varit i Dalarna på Midsommarafton,och ska precis åka till en sak till,så jag kan inte göra något ikväll.Men min fråga är hur man kan klara bäverracet. Redigerat 26 Juni 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 umm.. simma, det är inte så svårt.. bara simma genom ringarna, jätteenkelt tycker jag ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) Enda felet är att när det är 3 ringar kvar och jag precis ska få 2 kvar så tar tiden slut,fastän jag har försökt 14 gånger.Den tar slut när jag har 5-9 sekunder kvar. Redigerat 27 Juni 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 du menar att tiden slutar får tidigt? det måste vara en bugg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jippi!Jag klarade det!Nu ska jag köra Pirat-tjofset och undrar hur man tar sig till nästa ställe precis när man har fått Hookshot och Zora-ägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 du ska hämta sju zora ägg.. 4 fanns i pirates fortress och 3 i pinnacle rock. så vilket ställe menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Efter det första ägget som är där man får Hookshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 dk ska gfå runt och leta efter ägg därinne. sedan när du hittat alla fyra så ska du till pinnacle rock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 På Zeldasidan står det att man ska Hookshoota sig till nästa rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 gör det då.. det finns pelare med något som ser ut som fastklistrade ringar typ ;P dom ska du skjuta på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Tack.Ska äta lunch och sen gå ut så jag kan inte spela så mycket mer idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag kan tyvärr inte spela mer föränn den 13/7,jag ska vara på läger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg