krille97 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Det är väl bra kan dock bli lite jobbigt ibland :rolleyes:ja, håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 just nu tkr jag att de verkligen är åt h*lvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Ja vad tycker ni? Själv hatar jag det, det är bara skiit och det finns inget fint i det! <_< håller med dig slutar bara med att alla bli olyckliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Ja vad tycker ni? Själv hatar jag det, det är bara skiit och det finns inget fint i det! <_< håller med dig slutar bara med att alla bli olyckliga. du har bara blivit dumpad, hur gammal är du btw? ps. sluta klaga-,- Redigerat 8 Maj 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Nja, ibland och ibland inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Kan vara både och men 60% Dåligt och 50% Bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Kan vara både och men 60% Dåligt och 50% Bra :) Kerleks mattematik 60% dåligt + 50% bra=110% kerlek xD Kärlek är bäst (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 just nu tkr jag att de verkligen är åt h*lvete!Samma här <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Kan vara både och men 60% Dåligt och 50% Bra :) Kerleks mattematik 60% dåligt + 50% bra=110% kerlek xD Kärlek är bäst (Y) Ja men ibland kan den vara förj*vl*g! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Kan vara både och men 60% Dåligt och 50% Bra :) Kerleks mattematik 60% dåligt + 50% bra=110% kerlek xD Kärlek är bäst (Y) Ja men ibland kan den vara förj*vl*g! Haha, ja det är sant. Men det såg lite roligt ut bara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuckaloco Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Onödigt, bara kemiska reaktioner i hjärnan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Onödigt, bara kemiska reaktioner i hjärnan...Bara en ursäkt för att du inte får någon kärlek. Lugn, alla hittar någon för eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.