Rallypacker Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Har ni det på eran skola....? Vi har det i morgon... Jag kommer att spy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 nej, däremot har vi julfest. det är ungefär samma sak. man dansar och så kan man köpa godis och lotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Vi hade det för ett tag sen och det var skoj. Oturligt nog så sabbar ens fötter för en... har man 45:or är det lätt att trampa på damens fot. gjorde det med vilje ibland :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 vi har aldrig haft det.Och vi kom´mer nog aldrig att ah det:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag ska på bal i nian.Jag går i sjuan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Det goa är ifall man får dansa med stora (.) (.) BOOBS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jag har det på torsdagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 har du det en gång i veckan!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jag har en gång i veckan detta är sista året vi har dans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Okej,om jag skulle haft det en gång i vekcan skulle det inte vart kul iaf. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Har ni det på eran skola....? Vi har det i morgon... Jag kommer att spy! Akta så inte din partner halkar på dans golvet i din spya då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Okej,om jag skulle haft det en gång i vekcan skulle det inte vart kul iaf. :blink: Desto oftare desto roligar som man brukar säga. de e ju gött o få komma ut då o då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.