Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Vilket fotbolls lag hejar du på? Jag hejar på Ö.I.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 mitt e IFK Blåvitt!!!! IFK, IFK, höhö, IFK!!! du e från gbg va silver star? jag tror jonashj sa det till mej, (vi e klasskompisar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 -FORZA AIK FORZA- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Silver star fattar mer än dig Zorro IFK suger ÖIS rockar fett ;) ;) ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Det är DIF som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Jag hejar inte på något lag (jag skiter fulständigt i sport)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 (redigerat) bryr mig inte om fotboll men måste man heja så blir det väll AIK men jag bryr mig inte. Redigerat 19 Mars 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 AIK AIK AIK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 mitt e IFK Blåvitt!!!! IFK, IFK, höhö, IFK!!! du e från gbg va silver star? jag tror jonashj sa det till mej, (vi e klasskompisar) Ja,jag e från gbg.ÖIS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Det är DIF som gäller! Tack, änteligen en kille som har en hjärna, inte bara luft rakt igenom...kanske inte bara det utan avgaser...eller mag gaser...DJURGÅRDEN DJURGÅRDEN I VÅTT O TORRT, FÖRUTOM I DUSCHEN FÖR DÅ ÄR DET SCHAMPOO SOM GÄLLER :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Djurgårdens IdrottsFörening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 hur kan man heja på djurgården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.