Ceto Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Hej detta är mitt forum som jag har alla är välkommna Redigerat 1 April 2008 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 "Webbsidan kan inte visas", trevligt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) huh?? ska försöka fixa. SÅ.. nu ska den fungera :D (hoppas jag) för mig gör det Redigerat 29 Mars 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jag tror nog inte att du programmerat det forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Nee jag skaffa den från egetforum.se men jag har programmerat en annan sida som jag inte har en domän och kan inte lägga upp med mitt ftp program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jag blir medlem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Du är välkommen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Tack kan du fixa rank där? :) sånt är kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 aa om jag viste skulle jag göra men tyvärr kan jag ej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Gör gärna ett Playstation 2 forum! Tror att många blir glad av det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jag tror nog inte att du programmerat det forumet. Vad spelar det för roll? admin har inte programmerat det här forumet heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jag tror nog inte att du programmerat det forumet. Vad spelar det för roll? admin har inte programmerat det här forumet heller. Vad är det vi ska ge feedback på då? Det här är trots allt feedback som har med grafik och programmering att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg