Lander Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) nu på senare tiden har jag blivit utloggad varje gång jag byter forum, skriver inlägg eller liknande. Nu kommer det säkert bli som förra ämnet jag skapade om det här att jag blir utloggad när jag postar det. någon som vet vad som är fel? edit: har testat att rensa cookies och dylikt men ingen ändring har skett. Redigerat 29 Mars 2008 av Mazik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 vilken webbläsare använder du? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Opera :P hm tänkte inte på att det kunde vara webbläsaren som strulade för jag testade med IE och då funkade det bra. Redigerat 29 Mars 2008 av Mazik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 När du är inloggad mellan forums byterna, testa att logga ut och in då, asså manuelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Opera är ingen höjdare....det som funkar bäst med fuska.se är nog firefox. testa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Opera kanske tar bort info och cookies när webbläsaren stängs av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Använder Opera, funkar bättre än IE. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Ladda ner Firefox först.Funkar det inte så är det något annat problem.Och nej,Opera rensar inte cookies efter den stängts av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 du kanske har råkat ställa in så den gör det? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Är du säker på att du har Cookies aktiverade alls? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Nu funkar det, jag rensade allt jag hade på webbläsaren och nu funkar det finfint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) synd för dig men byt till firefox mycket bättre Redigerat 15 Maj 2008 av robloxSpelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg