Dicecursor Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ja, jag blev lurad idag i skolan av min lärare när hon sa att en flygplan ska fotografera oss :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ja, jag blev lurad idag i skolan av min lärare när hon sa att en flygplan ska fotografera oss :cry:Det skulle inte jag gå på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 mm min pappa lurade mig imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 mm min pappa lurade mig imorseHur då, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 min vän sa att jag hade en sockermunk i röven men det luringen gick jag inte på :] annars nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Nej, försökte ta reda på folk som blivit lurade, kolla igenom olika hemsidor osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Blev lurad av min mamma som väckte mig och sa att klockan var halv nio (då jag börjar skolan) och att jag var försenad, så jag vart alldeles rädd och hoppade ur sängen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datachips Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag blev inte lurad, och ingen kan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Låt mig se...Har blivit lurad ca 15 gånger och gått på det 3 gånger.Men har lurat andra som uta f*n.Jag lurade min kompis att en annan hade haft sex(no offence) med hans mamma.Han gick på det.Jag garva sönder mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 8.00 När jag kommer till skolan så står det på "data-skärmen" (Där skriver lärare ner vad som gäller på dagen, typ sjuka lärare, vikarier osv.) att skolan skulle förlänga 1,5 veckor eftersom att vi hade varit lediga det när skolan vandaliserats eller nått... gick på det i 5sek innan jag kollade på datumet ca 5 cm från texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 mm min pappa lurade mig imorseHur då, då? han sa att thomas holmström värvats till Skellefteå aik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 det va ju många sidor som lurades igår :) http://www.worldofwarcraft.com/moltencore/ http://www.starcraft2.com/features/terran/taurenmarine.xml xfire gjorde sin sida till 1337 :) och många andra sidor såklart som jag inte orkar leta upp nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.