Hoppa till innehåll

Eran Hat Lärare


Svampen2
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst SaintsRow2

Vi har en hjälplärare i våran klass som följt med oss ända sen 1an, hon är typ 65år och lägger sig i allting och tycker allt vi gör är fel, om vi tejpar en killes armar och slänger i han i en stor papperskorg så att han inte kan ta sig upp själv när han är med på det så kommer hon och tjatar att vi leker som 3or^^ också är hon bara allmänt jobbigt

känner igen mig där sådär var mina 2 förra lärare :lol:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 275
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

min förra lärare i högstadiet. Hatar henne som fan asså när man tillexempel hade ätit klart i matsalen så var man tvungen att ställa in stolen efter sig tyckte hon. en gång gjorde jag inte det då börja hon skälla efter mig och jag bara drog därifrån till mitt klassrum. då kommer hon in och skäller ut mig och jag hade go lust att ge henne en fet smäll. sen så var hon jobbig med när man skull ha NO SO och när man var med klassen och gjorde nåt. På No skulle hon hela tiden vara jobbig med om jag tillexempel inte ville labba så säger hon det högt inför klassen Men snälla Jesper du måste ju labba som alla andra och då stirrade alla på mig och jag bara gud måtte det ta slut. sen när vi hade So så frågade jag min lärare vet du vart jag ska sitta? då bara hon säger det högt sätt dig här jesper. sen när vi var på liseberg med klassen glömmer aldrig det då skulle jag köpa en grej och jag visste att jag hade råd då kommer min lärare fram till mig och söger med det där ska du inte köpa jesper och då sa jag bara skit i det du jag köper vafan jag vill. då blev hon tyst och gick därifrån :D. och nu på avslutningen var hon ju helt störd första hon säger när jag kommer in till klassen är ta av dig kepsen nu jesper högt så alla hörde sen när dom bjöd på tårta så sa jag nej gillar inte marsipan tårta då frgar hon mig så några som satt brevid mig hörde men ska du inte ha tårta jesper nej vi åt ju tårta när alla 9orna minglade. då gav hon mig tårta ändå och dricka fast jag sagt nej och min mamma tyckte synd om mig och hon kunde förstå att jaginte vile ha mer tårta eftersom jag redan ätit det en gång. sen när vi var inne i idrotshallen och 9orna skulle få roser så skulle jag gå fram med min klass då frågar min lärare mig ska jag gå fram med dig jesper jag bara Nej och så blängde jag på henne argt :P och då blev hon tyst men det dröjde inte länge förän ohn kom fram till mig ändå och ställde sig brevid mig. då sa hon går det bra att jag står här ändå då skrek jag as högt så alla hörde sen skällde jag ut henne i 3 minuter :D då gick hon tillbaka tyst sa ingenting på hela avslutningen sen :D och jag var så mäkta stolt :D. ps hon hetter Lena

 

sen hade jag en lärare till som hette annalena hon var inte lika jobbig. hon har bara gjort 3 saker som jag aldrig förlåter henne för. och det var när jag hade engelska då skulle jag skriva fakta om nya zeeland på engelska och då ville jag ha med så mycket fakta som möjligt då sa hon såhär. men snälla jesper du ska ju för fan inte skriva om snt som varit utan det som händer nu. jag bara jaha vad menar hon och jag tänktee bara du ska du ha en fet smäll eller. sen den andra saken hon gjorde var när jag hade gympa med min klass då sa hon gå och va med nu jesper men jag sa nej jag vill inte då fråga hon varför vill du inte då sa jag det talar jag inte om du skulle ändå aldrig tro mig. det som gjorde att jag inte ville vara med på gympan var ju att en gång när jag skulle hoppa höjdhopp så stod jag och värmde upp då står hela klassen och bara men gud kom igen jesper stå inte bar där kör och jag bara sa till dom far åt hel*vete jag gör som jag vill sen vände jag mig om och gav alla som stod bakom mig en smäll. då börja alla rusa efter mig men jag spran ifrån dom . sen sen den tredje saken annalena gjorde var att om jag tillexempel hade mat runt munnen så skulle hon säga det högt för alla i matsalen så alla hörde. men asså jag tycker jag borde fått ta den smällen och tänka jag få skylla mig själv men åå andra sidan skiter jag i vad dom tycker

 

 

tur att jag börjar på gymnasiet för både annalena och lena är som 2 väninnor dom ska alltid ha rätt och lena är ju så himla noga med allt allt ska vara snyggt egenligt henne sen tål hon inte kritik och om jag försöker hjälpa henne när hon sagt ett ord fel så dampar hon loss otalt annalena är helt störd.

 

så dom lärarna vill ni nog inte ha. jag börjar gymnasiet till hösten och ser jag lena i mataffären när jag blir stor så går jag rakt förbi och säger ingenting.

Mina ögon värker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är väl träslöjds lärarn och hjälp lärarn trä lärarn e cp han har typ aggrissonsproblem (stavning) vi skulle städa då låg 1 kniv kvar då sa han åt en kill att hämta den han ba

-Nej jag tog inte dit den xD (killen)

då tog lärarn han i nackskinnet och kastade han in i ett bord så han fick ett fint jävla skärsår + mej så hivade han in i en hylla så man fick ett fint skrapsår + han har knäckt fingrarna ur led på mej och 3 till han tar dom och trycker ihop dom .................. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är väl träslöjds lärarn och hjälp lärarn trä lärarn e cp han har typ aggrissonsproblem (stavning) vi skulle städa då låg 1 kniv kvar då sa han åt en kill att hämta den han ba

-Nej jag tog inte dit den xD (killen)

då tog lärarn han i nackskinnet och kastade han in i ett bord så han fick ett fint jävla skärsår + mej så hivade han in i en hylla så man fick ett fint skrapsår + han har knäckt fingrarna ur led på mej och 3 till han tar dom och trycker ihop dom .................. :(

Jo våran förra träslöjslärare var också lite cp. En kille hade glömt att ta i en liten plupp (vet inte vad det var) i en låda, och sa att han inte visste var den var, vilken han inte gjorde. Trägubben fick damp och skrek åt han att leta efter den. Han fick sitta hela rasten att leta efter något som inte fanns där innan. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är väl träslöjds lärarn och hjälp lärarn trä lärarn e cp han har typ aggrissonsproblem (stavning) vi skulle städa då låg 1 kniv kvar då sa han åt en kill att hämta den han ba

-Nej jag tog inte dit den xD (killen)

då tog lärarn han i nackskinnet och kastade han in i ett bord så han fick ett fint jävla skärsår + mej så hivade han in i en hylla så man fick ett fint skrapsår + han har knäckt fingrarna ur led på mej och 3 till han tar dom och trycker ihop dom .................. :(

Jo våran förra träslöjslärare var också lite cp. En kille hade glömt att ta i en liten plupp (vet inte vad det var) i en låda, och sa att han inte visste var den var, vilken han inte gjorde. Trägubben fick damp och skrek åt han att leta efter den. Han fick sitta hela rasten att leta efter något som inte fanns där innan. :lol:

 

Hahahahha :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är väl träslöjds lärarn och hjälp lärarn trä lärarn e cp han har typ aggrissonsproblem (stavning) vi skulle städa då låg 1 kniv kvar då sa han åt en kill att hämta den han ba

-Nej jag tog inte dit den xD (killen)

då tog lärarn han i nackskinnet och kastade han in i ett bord så han fick ett fint jävla skärsår + mej så hivade han in i en hylla så man fick ett fint skrapsår + han har knäckt fingrarna ur led på mej och 3 till han tar dom och trycker ihop dom .................. :(

Jo våran förra träslöjslärare var också lite cp. En kille hade glömt att ta i en liten plupp (vet inte vad det var) i en låda, och sa att han inte visste var den var, vilken han inte gjorde. Trägubben fick damp och skrek åt han att leta efter den. Han fick sitta hela rasten att leta efter något som inte fanns där innan. :lol:

 

Min träslöjds lärare är oxå störd, och vi har han som mentor! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är väl träslöjds lärarn och hjälp lärarn trä lärarn e cp han har typ aggrissonsproblem (stavning) vi skulle städa då låg 1 kniv kvar då sa han åt en kill att hämta den han ba

-Nej jag tog inte dit den xD (killen)

då tog lärarn han i nackskinnet och kastade han in i ett bord så han fick ett fint jävla skärsår + mej så hivade han in i en hylla så man fick ett fint skrapsår + han har knäckt fingrarna ur led på mej och 3 till han tar dom och trycker ihop dom .................. :(

 

Jo våran förra träslöjslärare var också lite cp. En kille hade glömt att ta i en liten plupp (vet inte vad det var) i en låda, och sa att han inte visste var den var, vilken han inte gjorde. Trägubben fick damp och skrek åt han att leta efter den. Han fick sitta hela rasten att leta efter något som inte fanns där innan. :lol:

 

Min träslöjds lärare är oxå störd, och vi har han som mentor! :(

 

Haha, det är alltid träslöjdsläraren. I min skola är tröslöjdsläraren hatad men själv så har inget emot honom, jag tycker bara synd om honom. Fast syslöjdsläraren gillar jag inte så mycket för hon blir arg och skriker så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...