zkAro Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Vår klassföreståndare skriker som f*n ibland. Hon har oss i alla möjliga ämnen. Kommer aldrig glömma när hon skriker: UUUUTTT!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Min "vanliga" lärare! Hon är inte sjysst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 En Kärring som heter INGRID och ä lärare för 1er o 2 or sträng som f*n och skriker hela tiden Sa Faktiskt Dra åt Helv#ete me dej !!! och Syslöjds lärarn hon sa typ trakassier och grejer hela tiden! sen så sket ja i att gå till skolan! på 1 Vecka! Men Pappa Ringde Rektorerna och prata om hon skulle fortsätta skulle hon få sparken eller bli polisanmäld elr nåt!? sen har föräldrar fått vara me på alla lektioner men de ä inte bara jag som mådde dåligt av syslöjds läraren?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 (redigerat) men skitlärare kan faktiskt vara lite roliga ibland, i synnerhet skitvikarier. dom kan man egenhändigt få kickade ^^ nej men min mentor är den läraren som går mig hårdast på nerverna. han brukar sluta våra gymnasieterminer med att skälla ut oss om hur värdelösa vi är på matte... Redigerat 25 Augusti 2009 av xantanos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Katarina -.- Vår syslöjdslärare. Hon bli förbannad så in i helv*te! Och skrika kan hon också. >.> Hon hade en klass innan oss och min klass stod i korridoren och väntade att få komma in i salen. Några killar hade stormat salen och skrikit kärring och saker till henne innan så hon hade utbrott. Jag visste inte det och gick in och hon bara: UUUUTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!! Jag: omg... *springer ut* Sen så var killarna och taskiga och knuffade in en kille i salen och så stängde dem dörren. Man hörde hur hon skrek på honom. Tyckte synd om honom :< När han kom ut såg det ut som att han var på väg att gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 min klasslärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Svenska och "Läs timmen" lärarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 (redigerat) Våran träslöjdslärare Redigerat 17 Juli 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Bild läraren, hon tycker jag pratar skit mycket när jag är knäpptyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Bild läraren, hon tycker jag pratar skit mycket när jag är knäpptyst. Menar du Karita eller Desiré? Båda är ju jättesnella :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Menar du Karita eller Desiré? Båda är ju jättesnella :(Desiré, hon är elak :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Våran franska lärare. Han är en jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.