FreakyStyley Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Träslöjdsläraren, han är äkta rasse.Ingen gillar ju typ slöjdlärarna. Vi har bara haft 1 dålig slöjdlärare av 5. Den dåliga var inte dålig men hans skämt var askassa. Kan dra ett. Det här är en såg. Om man sågar av en bräda med den, och inte håller i brädbiten så kan man få den på foten, och det gör ont!! HAHAHAHAHA skrattar han ensamt. :P Vi har haft 2 träslöjd lärare, och båda var mega awesum. Textilläraren var sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Sy slöjd läraren. (Allergisk mot trä så kan inte ha det :() Är sjukt jobbig. Man får skriva upp sitt namn på tavlan för att få hjälp -_-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Sy slöjd läraren. (Allergisk mot trä så kan inte ha det :() Är sjukt jobbig. Man får skriva upp sitt namn på tavlan för att få hjälp -_-' OJ OJ OI!!!! Måste du lyfta arslet för att sedan ta upp Pennan/kritan för att skriva ditt namn på tavlan!? Fan måste vara en jävligt jobbig lärare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Är allergisk mot sån damm med. Och så är jag skit långt ifrån :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Det är nog min Svenska och Engelska lärare. Usch, riktigt sur hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Sy slöjd läraren. (Allergisk mot trä så kan inte ha det :() Är sjukt jobbig. Man får skriva upp sitt namn på tavlan för att få hjälp -_-' OJ OJ OI!!!! Måste du lyfta arslet för att sedan ta upp Pennan/kritan för att skriva ditt namn på tavlan!? Fan måste vara en jävligt jobbig lärare!!! eller hur vad är det för fel på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Har säkert redan skrivit det men Svenska och Engelska läraren är riktigt dålig, hon hade aldrig hört ordet awesome förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 tröslöjds läraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Har faktiskt ingen jag hatar som lärare. Min engelskalärare är sträng, men det skall lärare vara. Behöver inte "hata" henne för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 matte läraren pipig som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 det måste nog va träslöjdsläraren, "om ni ger mig snäll jag ger er snäll" det märks på gramatiken hur länge han varit i sverige... han såger plankan och sen så skyller han på oss för att det är snett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Min gympa lärare är konstant sur och grinig. Och min matte lärare skriker hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.